Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg fik en MA i starten af April, og det var super hårdt, jeg er dog kommet videre. Jeg har ventet på at få min menstration igen efter aborten. Den har ladet vente på sig, men endelig kom den i lørdags. Wuhu!! Så nu er jeg klar til at prøve at blive gravid igen og ved hvornår jeg ca. har ægløsning.! Så i næste weekend skal den bare have gas. Jeg har brug for alle de krydsede fingre, jeg kan få. Håber så meget på en ny graviditet denne her gang.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina91 skriver: Ja jeg fik en MA i starten af April, og det var super hårdt, jeg er dog kommet videre. Jeg har ventet på at få min menstration igen efter aborten. Den har ladet vente på sig, men endelig kom den i lørdags. Wuhu!! Så nu er jeg klar til at prøve at blive gravid igen og ved hvornår jeg ca. har ægløsning.! Så i næste weekend skal den bare have gas. Jeg har brug for alle de krydsede fingre, jeg kan få. Håber så meget på en ny graviditet denne her gang.
BigHope13 skriver: Krydser alt hvad jeg kan for en sund graviditet som bliver derinde
Krydser alt hvad jeg kan for en sund graviditet som bliver derinde
Tusind tak! Det har jeg brug for, men jeg er optimist, og tror selv på det! Jeg har så meget selvtillid og er så klar så selvfølgelig skal det nok lykkes.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128