Anonym skriver:
Hej i skønne baby-brugere
Jeg har lige brug for, at høre hvordan og hvorledes i andre har gjort.
Sagen er den, at manden og jeg måske går igang med PB om under en måned. Men det afhænger af lidt forskellige ting.
Men hvis vi går igang, så ved vi jo selvfølgelig ikke om der er gevinst hurtig eller ej. Men hvordan har i andre gjort i forhold til at købe ting. Jeg er nemlig så små gået igang med at købe ting - selvfølgelig i neutrale farver. Det er bl.a. sengetøj, lidt bodyer, lampe osv. Altså reletivt små ting, og det hele er brugt (pånær bodyer).
Men ville i vente indtil i stod med en positiv test eller ville i slå til, hvis der er noget billigt? Manden og jeg har også snakket om barnevognen. Og den kommer nok med i udsalg her til efteråret. Der overvejer vi også meget at slå til.
Kort sagt: Købte i små ting inden i gik igang eller ventede i til i stod med en positiv test? 
(Årsagen til anonymitet er at jeg har familie og venner herinde som helst ikke skal vide noget om PB).
Jeg tror jeg var lidt ligesom dig

Lige fra den dag, hvor vi begyndte på PB kiggede jeg efter ting. Det kriblede sådan for at komme til at købe noget. Jeg købte også et par enkelte ting.
Der gik så 9 måneder før jeg blev gravid, og lige så snart jeg vidste jeg var gravid, begyndte jeg at kigge endnu mere. Fik hurtigt købt en del småting. Da jeg så var i 9. uge, fandt je gud af, at det var en graviditet udenfor livmoderen. Og så stod jeg der med alle de ting jeg havde købt, og jeg følte mig så snydt på en måde. Havde sådan glædet mig til at tage tingene i brug.
Jeg fik gemt tingene væk, for blev rigtig ked af at gå og kigge på dem. Blev gravid igen 2 måneder efter, men mistede hurtigt. Blev gravid igen måneden derefter, men mistede også der.
Først et halvt år efter sidste graviditet blev jeg gravid igen. Og er nu 13+6. Har intet købt i denne graviditet, og kiggede først på det jeg havde da NF-scanningen var overstået. Jeg turde virkelig ikke udsætte mig selv for det igen.
Jeg fortryder ikke som sådan, at jeg købte de ting dengang, for jeg havde jo virkelig lyst til det dengang. Men som tiden gik, var det lige før jeg mistede troen på, at der nogensinde skulle komme en lille baby.
Jeg synes du skal gøre det du har lyst til. Hvis du føler for at købe noget nu, så gør det, men lad være med at købe ALT. Og vær forberedt på, at der kan gå lang tid, inden det kommer i brug