Nogle som har baby dyner fra Ringsted dun? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.197 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. maj 2013

Goggelogge

Jeg er gået dyne amok, og har kigget meget på dyner fra Ringsted dun, men er godtnok i tvivl om hvad jeg skal vælge

Hjælp hjælp :

Goggelogge 29+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Frueureka

Goggelogge skriver:

Jeg er gået dyne amok, og har kigget meget på dyner fra Ringsted dun, men er godtnok i tvivl om hvad jeg skal vælge

Hjælp hjælp :

Goggelogge 29+5

Vi var så heldige og få en babydyne fra Ringsted Dun. 

Det er en Royal babydyne, med bæreevne 10 og fyldvægt 150 g.

Vi er utrolig glade for den, men jeg tænker her ind over sommeren at den bliver for varm til min søn (da han er et varmt barn.)

Jeg håber at det kunne hjælpe lidt, hvis det er, er du velkommen til at skrive til mig for at få mere info.

Anmeld

29. maj 2013

Morgensol

Mine piger har Ringsted dun kiddy dyner.. De er virkelig lækre! Den store har helårsdyne i juniordyne, den lille sover med 2 babydyner (som er arvet fra storesøster) en helårs og en sommer.

Jeg har arbejdet i noget der hedder Hemtex hvor jeg solgte dyner og fik derfor 50% rabat på dem! Når lillesøster skal ha juniordyne blir det bestemt også fra Ringsted dun..

Anmeld

29. maj 2013

Goggelogge

Jamen jeg mærkede nemlig på en i dag og de føles rigtig lækre, men er den med bæreevne 10 - fyld på 125 g for varmt til sommer.. Er nemlig sat til først i august eller ville du råde til en sommer dyne? Skal nemlig have 2 så man kan skifte ved uheld, men tænkte bare p 2 i samme tykkelse

Det hjalp helt klart, utroligt det kan være så svært at finde en dyne

Anmeld

29. maj 2013

Morgensol

Goggelogge skriver:

Jamen jeg mærkede nemlig på en i dag og de føles rigtig lækre, men er den med bæreevne 10 - fyld på 125 g for varmt til sommer.. Er nemlig sat til først i august eller ville du råde til en sommer dyne? Skal nemlig have 2 så man kan skifte ved uheld, men tænkte bare p 2 i samme tykkelse

Det hjalp helt klart, utroligt det kan være så svært at finde en dyne

Vores sommerdyne er med bæreevne 10. Men altså, når det er meget varmt, sover mine børn med et tæppe. Jeg ville tage en af hver, det har intet problem været for os at hun en gang imellem sov med helårsdyne.. Og sommerdynen er også fint varm om vinteren.

Anmeld

29. maj 2013

Goggelogge

Iih mange tak - du har reddet min dag, synes godtnok det har været svært at finde ud af hvad jeg skulle gøre så dejligt at høre hvad andre har erfaringer med

Anmeld

29. maj 2013

Svenne

Jep, det har vi - 2 stk. i babystørrelse samt en juniordyne og min egen dyne er også Ringsted dun.

Men ja, de er varme - så vi har også en sommerdyne, som er i brug nu.

Jeg drømmer lidt om, at min søn skal have en TempraKon, når han skal have en voksendyne - men shiiit hvor er de dyre!!

Anmeld

29. maj 2013

Miss Church

Goggelogge skriver:

Hjælp hjælp :

Goggelogge 29+5

Vi har dyner fra ringsted dun Er meget tilfreds med dem

Anmeld

29. maj 2013

Goggelogge

Ja dem fra temprakon er nemlig dyre forhold til, men synes bare de andre på en måde føles mere lækre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.