av Den gjorde ondt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
9 svar
7 synes godt om
29. maj 2013

Anonym trådstarter

Ja mig og min kæreste har været sammen i 3 år og jeg har en datter fra et tidligere forhold på 6 år og vi har sammen en datter på snart 2 år har nævnt over længere tid at jeg godt kunne tænke mig nummer 3. Har for nylig testet negativ! Så sad jeg og snakkede om baby 3 her for ca en halv time siden og så sagde han pludselig: Du ønsker vel ikke at være alene Mor til 3 børn?! Kiggede underligt på ham og sagde hvad mener du? Så svarede han : Ja jeg synes det går dårligt for tiden fordi vi hele tiden skændtes! Så sagde jeg: Ja det ved jeg godt vi gør men det gør alle par da det kan man ikke undgå i et forhold. Så fik han det sidste ord: Ja men han syntes slet ikke de Ny fødte var så søde og generelt var børn egentlig ikke dejlige!!!! WHAT!? Sad bare tilbage med store øjne. Han gik derefter ind og lagde sig på sofaen og jeg sidder ude på terassen tilbage med en følelse at være tom inde i og føle mit hjerte er trådt på. At fyre sådan en kommentar af efter 3 år! Er det bare mig der er for følsom eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Malenect

Anonym skriver:

Ja mig og min kæreste har været sammen i 3 år og jeg har en datter fra et tidligere forhold på 6 år og vi har sammen en datter på snart 2 år har nævnt over længere tid at jeg godt kunne tænke mig nummer 3. Har for nylig testet negativ! Så sad jeg og snakkede om baby 3 her for ca en halv time siden og så sagde han pludselig: Du ønsker vel ikke at være alene Mor til 3 børn?! Kiggede underligt på ham og sagde hvad mener du? Så svarede han : Ja jeg synes det går dårligt for tiden fordi vi hele tiden skændtes! Så sagde jeg: Ja det ved jeg godt vi gør men det gør alle par da det kan man ikke undgå i et forhold. Så fik han det sidste ord: Ja men han syntes slet ikke de Ny fødte var så søde og generelt var børn egentlig ikke dejlige!!!! WHAT!? Sad bare tilbage med store øjne. Han gik derefter ind og lagde sig på sofaen og jeg sidder ude på terassen tilbage med en følelse at være tom inde i og føle mit hjerte er trådt på. At fyre sådan en kommentar af efter 3 år! Er det bare mig der er for følsom eller??

Omg !! Andet har jeg ikke at sige . Det var ikke min kæreste der skulle sige sådan til mig . Han sidder jo og siger at han ikke vil være kærester med dig ?

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

Malenect skriver:

Omg !! Andet har jeg ikke at sige . Det var ikke min kæreste der skulle sige sådan til mig . Han sidder jo og siger at han ikke vil være kærester med dig ?

Det var ikke det med alene Mor kommentaren der sårede mig mest men det med at børn slet ikke var dejlige! Det sårede mig dybt! Vi har jo os en datter sammen!

Anmeld

29. maj 2013

B&J

hold da op jeg tror godt nok ikke min kæreste have fået det sidste ord der hvis det var og han havde slet ikke fået lov at ligge sig ind på sofaen

hvis det var en plan i har snakket om i skulle have nr.3 og i er blevet enige om du/ i skulle smide beskyttelsen så ville jeg godt nok føle mig som et kæmpe fjols.

lyder til han slet ikke kan lig børn

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hold da op jeg tror godt nok ikke min kæreste have fået det sidste ord der hvis det var og han havde slet ikke fået lov at ligge sig ind på sofaen

hvis det var en plan i har snakket om i skulle have nr.3 og i er blevet enige om du/ i skulle smide beskyttelsen så ville jeg godt nok føle mig som et kæmpe fjols.

lyder til han slet ikke kan lig børn

Ja det har jo været fælles på en måde men føler mest Han har snakket mig efter munden bare få at få fred og vi har endda snakket bryllup som vi er i gang med at spare op til

Anmeld

29. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja det har jo været fælles på en måde men føler mest Han har snakket mig efter munden bare få at få fred og vi har endda snakket bryllup som vi er i gang med at spare op til

jeg tror du skal tage en ny snak med ham, omkring børn, og bryllup. og ikke bare fordi han siger ja okay pga så får han fred NEJ! det skal være den dybe alvor så du ved hvor du står...

Anmeld

29. maj 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

'Heller såres af sandheden, end gøres lykkelig af løgnen'

Du bliver simpelthen nød til at få snakket med ham!
Find ud af præcist hvad han ønsker i fremtiden. Og hvis jeres ønsker ligger lang fra hinanden, så må du tage sagen i egen hånd og gøre det der må gøres for at du bliver lykkelig..

Jeg var blevet utrolig såret hvis min mand havde sagt sådan til mig

Anmeld

29. maj 2013

Jupiter

Jeg vil medgive at måden det bliver sagt på, er meget hård og tarvelig!!

Men jeg tænker at han måske har ment noget i stil med det som min kæreste sagde til mig engang (før vi fik barn):

"Jeg skal nok komme til at elske vores børn, men jeg kan bare ikke se det fantastiske i en baby der hele tiden bare sover eller spiser, og ikke rigtig kan kommunikere med mig. Jeg glæder mig nok bare mere til de kan sige ord og jeg kan lære dem at spille fodbold osv."

Jeg forstår udemærket at du bliver såret, når det kommer så kontant og i en negativ tone, men kunne du måske prøve at snakke med ham, om det kan være fordi han bare ikke kan forholde sig til de helt små børn?

Måske han ikke selv er klar over hvad der præcis er "galt med børn" i hans verden.

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

Nå vi fik snakket det hele igennem og det var ikke vores børn han hentydede lidt men på en måde. Vores datter fylder 2 år om 3 måneder og han ser frem og glæder sig til de bliver større og kan noget mere selv det er mere De helt ny fødte han har meget svært ved! Så vi har nu droppet det med nummer 3 baby Det skal heller ikke ødelægge vores forhold! Man kan jo os se det positive i det at vi har to dejlige børn. Og der er selvfølgelig os nok at se til med dem hvor den mindste har astma og den store er et barn der har et handicap! Nu håber jeg det hele kommer til at falde på plads efter vi snakkede sammen! <3

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nå vi fik snakket det hele igennem og det var ikke vores børn han hentydede lidt men på en måde. Vores datter fylder 2 år om 3 måneder og han ser frem og glæder sig til de bliver større og kan noget mere selv det er mere De helt ny fødte han har meget svært ved! Så vi har nu droppet det med nummer 3 baby Det skal heller ikke ødelægge vores forhold! Man kan jo os se det positive i det at vi har to dejlige børn. Og der er selvfølgelig os nok at se til med dem hvor den mindste har astma og den store er et barn der har et handicap! Nu håber jeg det hele kommer til at falde på plads efter vi snakkede sammen! <3

Men det er stadig meget hårdt! For har altid forestillet mig at jeg skulle have mange børn. Elsker børn og vil gerne have mange i mit liv men det kommer slet ikke til at ske nu er lidt sørg modig men må affinde mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.