At hjælpe i en organisation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har et stor hjerte til Rigets børn og de Præmatures vilkår, jeg støtter og støtter men vil gerne noget mere, også gerne i andre organisationer, men hvad kan man blive?

Altså, vil gerne hjælpe i et større omfang end bare at støtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Muffinmus

Nu skriver du hvad du blive...tænker du uddannelses mæssigt, eller bare frivilligt mæssigt?
Jeg var f.eks frivillig på et krisecenter for voldsramte. De manglede rigtigt meget frivillige vagter både til nattevagter, dagvagter og weekendvagter.
Og det er ret spændende at være sådan et sted, man skal lære at håndtere forskellige situationer, både med mænd der ringer og så selve kvinderne som også ofte har deres børn med derind.

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Nu skriver du hvad du blive...tænker du uddannelses mæssigt, eller bare frivilligt mæssigt?
Jeg var f.eks frivillig på et krisecenter for voldsramte. De manglede rigtigt meget frivillige vagter både til nattevagter, dagvagter og weekendvagter.
Og det er ret spændende at være sådan et sted, man skal lære at håndtere forskellige situationer, både med mænd der ringer og så selve kvinderne som også ofte har deres børn med derind.

Tænkte bare sådan frivillig basis hvor man får en kort oplæring, men alt det jeg ser ud til at finde er i KBH området og jeg bor i Midtjylland,

men ja, li netop sådan noget, jeg er under uddannelse til Socialrådgiver og vil gerne ende i børne unge teamet, eller noget i den dur

Hvor var det du var?

Anmeld

29. maj 2013

Muffinmus

Viborg Krisecenter:-) De mangler næsten altid frivillige tror jeg.

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Viborg Krisecenter:-) De mangler næsten altid frivillige tror jeg.

Genialt, det er tæt på, 1000 tak det vil jeg se om jeg kan finde noget på

Anmeld

29. maj 2013

Muffinmus

Anonym skriver:

EDkEllElleEllerc

Genialt, det er tæt på, 1000 tak det vil jeg se om jeg kan finde noget på

Ellers bare ring dem op i dagtimerne. Det er der der er en fastansat nemlig.

Anmeld

29. maj 2013

BabyMus

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.