har vi en frisør herinde, så har jeg et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2013

Mor1012

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

sbs78

Bare spørg, så skal jeg se om jeg kan svare ;-)

Anmeld

29. maj 2013

Mor til Ella

Mor1012 skriver:

Du spørger bare

Anmeld

30. maj 2013

Mor1012

sbs78 skriver:

Bare spørg, så skal jeg se om jeg kan svare ;-)

super

jeg vil rigtig gerne have lysebrunt hår

Mine længder er ca hvad der svarer til en farve 5-6
og min bund er nyfarvet med en 4er for 3 uger siden

hvordan får jeg det bedst muligt til at ligne min længde ( min bund )

har en veninde som vil prøve med noget der hedder dekap eller dekap eller hva det hedder

Anmeld

30. maj 2013

Mor1012

Mor til Ella skriver:

Du spørger bare

super

har en veninde som vil prøve med noget der hedder dekap eller dekap eller hva det hedder

Anmeld

31. maj 2013

sbs78

Mor1012 skriver:

super

Jeg vil nok anbefale dig at gå til en frisør, da det lyder som en lidt mere omfattende opgave. Men det kan godt lade sig gøre.

Anmeld

31. maj 2013

Mor1012

sbs78 skriver:

Jeg vil nok anbefale dig at gå til en frisør, da det lyder som en lidt mere omfattende opgave. Men det kan godt lade sig gøre.

min veninde er frisør og det er hende som har det dikap noget som kan tone håret lidt ned hvis det er mørkt.
men jeg vil egentlig høre dig om det så ik blir sort bagefter hvis jeg får en farve 6er i lige efter en afrens eller dekap "afrens"

hun er nemlig i tvivl

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

min veninde er frisør og det er hende som har det dikap noget som kan tone håret lidt ned hvis det er mørkt.
men jeg vil egentlig høre dig om det så ik blir sort bagefter hvis jeg får en farve 6er i lige efter en afrens eller dekap "afrens"

hun er nemlig i tvivl

Hvis hun nedtoner dit hår ned vil set stadig være som nu sig bare lysere mange gange er den bedste løsning altså at lade det vokse ud hvilket også er sundest for håret dekap går ind pg ødelægger håret og er svær at opbygge skjoldet igen

Anmeld

31. maj 2013

Mor1012

DianaRJS skriver:

Hvis hun nedtoner dit hår ned vil set stadig være som nu sig bare lysere mange gange er den bedste løsning altså at lade det vokse ud hvilket også er sundest for håret dekap går ind pg ødelægger håret og er svær at opbygge skjoldet igen

har prøvet dekap før, men dengang skulle jeg være lyshåret.

nu skal jeg gå fra en farve 4er mørkbrun til en farve 6er lysbrun

men det jeg vil vide nu er så, om hvis der kommer dekap i eller en anden afrens , om man så kan farve en farve direkte bagefter på håret

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

Mor1012 skriver:

har prøvet dekap før, men dengang skulle jeg være lyshåret.

nu skal jeg gå fra en farve 4er mørkbrun til en farve 6er lysbrun

men det jeg vil vide nu er så, om hvis der kommer dekap i eller en anden afrens , om man så kan farve en farve direkte bagefter på håret

det sundeste ville nok være hvis du får renset farven ud, og lader det være som det nu bliver en uges tid, desværre giver det som regel nogle rigtig grimme resultater, men farver du det med det samme så sørg for at få nogle gode hårolier og kurer til dit hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.