Forstår ham ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
2 svar
4 synes godt om
29. maj 2013

Anonym trådstarter

Søndag aften modtog jeg beskeder fra min kære eks kæreste omkring at han elskede mig, kun villle mig og savnede mig rigtig meget, det svarede jeg ikke helt på som han måske ønskede, for hørte intet fra ham før igår aftes hvor han så helt roligt skriver og spørger om han må hente de sidste småting oppe ved mig, og det svarer jeg selvfølgelig høfligt på at det må han gerne men da jeg ikke er hjemme stiller jeg dem bare ud foran døren så han bare kan hente dem..
Og det svarer han jo så “okay søde“ til.
Så han går fra at slynge om sig med rosen røde ord og være ked af det til to dage efter skrive som om intet er ment i tirsdags?

Hvad er hans menig med dette, for mig forvirre han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Søndag aften modtog jeg beskeder fra min kære eks kæreste omkring at han elskede mig, kun villle mig og savnede mig rigtig meget, det svarede jeg ikke helt på som han måske ønskede, for hørte intet fra ham før igår aftes hvor han så helt roligt skriver og spørger om han må hente de sidste småting oppe ved mig, og det svarer jeg selvfølgelig høfligt på at det må han gerne men da jeg ikke er hjemme stiller jeg dem bare ud foran døren så han bare kan hente dem..
Og det svarer han jo så “okay søde“ til.
Så han går fra at slynge om sig med rosen røde ord og være ked af det til to dage efter skrive som om intet er ment i tirsdags?

Hvad er hans menig med dette, for mig forvirre han?

han har vel bare gjort et forsøg på at få dig tilbage, fanget at du ikke gider, og så bare accepteret det ? 

Anmeld

29. maj 2013

aarhusmor

Jeg tænker at han har savnet dig og åbnet sig for at fortælle dig hvad han følte. Man han har mærket kulden fra dig og forstår at det ikke hjalp. Han accepterer det og ønsker ikke at "tigge dig tilbage"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.