HJÆÆÆLP til ide'er til kæresteweekend!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. maj 2013

Henriette_Elias

Jeg vil gerne forkæle min kæreste lidt i den kommende weekend. nok helst noget der er uden for hjemmet for at man ikke bare sidder hjemme !! nogen der har nogen ide'er??? Kom frisk med nogen råd, lige fra romantiske indslag til sjove oplevelser for 2 personer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

mn

Henriette_Elias skriver:

Jeg vil gerne forkæle min kæreste lidt i den kommende weekend. nok helst noget der er uden for hjemmet for at man ikke bare sidder hjemme !! nogen der har nogen ide'er??? Kom frisk med nogen råd, lige fra romantiske indslag til sjove oplevelser for 2 personer! 

kurophold, tag ud og se noget som f.eks. en ruin, kattegatcenteret eller noget helt tredje, gå tur i skoven og tag evt. madkurven med, tag ud og spis sammen, kan ikke lige komme på flere ideer lige nu

Anmeld

29. maj 2013

ønskebørn74

Henriette_Elias skriver:

kroophold er bare super romantisk.. de gør noget ud af det for parrene der kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.