Han vil kun være venner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.688 visninger
5 svar
1 synes godt om
29. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde mødt den perfekte mand, vi tog på den første date og det var bare perfekt. Vi mødtes mange gange efterfølgene, han sagde at han kunne rigtig godt lide mig, og at han vil have en forhold med mig i sigt. 

Han kom hjem til mig, når børnene var puttet. Vi havde det så hyggeligt sammen. en aften hyggede vi, hvor det førte til sex, sådan forsatte det i par gange hvor vi mødtes. 

En dag sankkede jeg men en veninde om ham, så sagde hun at vi kun var bollevenner. Så blev jeg lidt ked af det, og tænkte på det hele tiden. Så jeg besluttede mig for at snakke med ham om det. Så jeg foreslå ham om vi ikke kunne prøve som et par. Det ville han ikke, da han ikke følte at han kendte mig nok. 

Først spurgte han mig om vi ikke kunne hygge sammen, nu når han mener at jeg har droppet ham, pga jeg spurgte om vi ikke kunne være mere end "venner"! 

Vi snakkede sidste dag sammen, og nu vil han kun være min ven. Men det jeg ikke kan forstår hvorfor bildte han mig hele tiden ind at han vil have en forhold med mig? Var han kun efter den ene ting?

jeg er bare forvirret. For jeg kan ikke være hans veninde. Da jeg har rigtig mange følelsee for ham. Savner ham bare så meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

B&J

fordi han er god, han vil blot have en bolle hygge ven og ja det er mange der udnytter andre bare for det og ikke mere og når det kommer til mere ja så slutter de det desværre

håber du en dag finder manden i dit liv

Anmeld

29. maj 2013

lollandpigen

Føler virkelig med dig.... Har prøvet det selv så har en del erfaringer Desværre....

Har selv meget svært ved at styrer føelser også e rdet bare svært og ikke alle kan forstå en.......

Skriv gerne privat til mig hvis du har behov for råd eller bare en "snak"

Herfra

Anmeld

29. maj 2013

C-Dog

Why buy the cow if you can get the milk for free?

Han har udnyttet dig. Ud med ham. Og så en anden gang, lad være at nøjes med lovning om forhold ud i fremtiden. Han kan sku ikke få kærestegoderne uden forpligtigelserne..

Anmeld

29. maj 2013

HappyTrine

først et til dig.

hårdt sagt , men han har udnyttet dig - jeg har selv erfaring med det og været så dum at gøre det flere gange fordi jeg var sikker på de vil være min kæreste.

en af dem sagde hele tiden at han godt kunne lide mig, kaldte mig skat osv. og følte virkelig det var min kæreste, men efter han gik hørte jeg ikk fra ham flere dage nogle gange uger..

jeg var dum og blev ved at tilgive ham, men til sidst fandt jeg ud af han var forlovet og sagde stop da han ringede igen og sagde jeg godt vidste hvad han havde gang i, men det var ikk kun mig han havde gjort det mod, fandt ud af 6 måneder senere nogle af min veninder også havde oplevet det med ham, vi fik et chok alle og havde så noget at snakke om - dumme svin tænkte vi og fik virkelig vores aggressioner ud til hinanden.

til dig væk med ham , du fortjener bedre ingen skal behandles som ''bolle dyr'' undskyld mit sprog.

endnu en gang herfra.

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

Inderst inde ved jeg at i alle har ret, men jeg skal bare acceptere det. For han gav udtryk for han ville mig, og ikke kun sex. 

Hans udskyldning var, at han skulle vænne sig til tanken om at jeg har to børn, og at han ikke kender mig godt.  Jeg har det sådan han vidste jeg havde to børn fra starten. Så jeg syntes at det er meget svinsk af ham, at bilde mig noget helt andet ind, når han kun vil have sex. 

Jeg savner ham alligevel, men jeg vil ikke finde mig i hvad som helst. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.