Jeg havde mødt den perfekte mand, vi tog på den første date og det var bare perfekt. Vi mødtes mange gange efterfølgene, han sagde at han kunne rigtig godt lide mig, og at han vil have en forhold med mig i sigt.
Han kom hjem til mig, når børnene var puttet. Vi havde det så hyggeligt sammen. en aften hyggede vi, hvor det førte til sex, sådan forsatte det i par gange hvor vi mødtes.
En dag sankkede jeg men en veninde om ham, så sagde hun at vi kun var bollevenner. Så blev jeg lidt ked af det, og tænkte på det hele tiden. Så jeg besluttede mig for at snakke med ham om det. Så jeg foreslå ham om vi ikke kunne prøve som et par. Det ville han ikke, da han ikke følte at han kendte mig nok.
Først spurgte han mig om vi ikke kunne hygge sammen, nu når han mener at jeg har droppet ham, pga jeg spurgte om vi ikke kunne være mere end "venner"!
Vi snakkede sidste dag sammen, og nu vil han kun være min ven. Men det jeg ikke kan forstår hvorfor bildte han mig hele tiden ind at han vil have en forhold med mig? Var han kun efter den ene ting?
jeg er bare forvirret. For jeg kan ikke være hans veninde. Da jeg har rigtig mange følelsee for ham. Savner ham bare så meget.
Anmeld