Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Den er også slem. Det er også den jeg altid får. Godbedring med ham
Den er også slem. Det er også den jeg altid får. Godbedring med ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Dette er en tråd til os som har det skidt i dag Her må ynke og trøste hinandenJeg har KNALDE hovedpine og har haft det siden kl 2 i nat. Det er en migræne agtig ting med ondt i den ene side og mega kvalme Jeg har kun drukket vand. Men er ved at være sulten. Men bare det at gå på toilet gør at jeg føler mit hoved næsten springerIh bare nogen kunne komme og give mig mad.... YNK YNK YNK
Dette er en tråd til os som har det skidt i dag Her må ynke og trøste hinandenJeg har KNALDE hovedpine og har haft det siden kl 2 i nat. Det er en migræne agtig ting med ondt i den ene side og mega kvalme Jeg har kun drukket vand. Men er ved at være sulten. Men bare det at gå på toilet gør at jeg føler mit hoved næsten springerIh bare nogen kunne komme og give mig mad.... YNK YNK YNK
Mettefpigen skriver: Jeg vil også ynke......... Jeg er så træt af min eks..... :-( :-( alt med flytningen fra ham og samværet med lukas kører bare af lort!!!! Øv øv øv...
Jeg vil også ynke......... Jeg er så træt af min eks..... :-( :-( alt med flytningen fra ham og samværet med lukas kører bare af lort!!!! Øv øv øv...
Tauf skriver: ddeeDet er jeg ked af at høre...
ddeeDet er jeg ked af at høre...
Masig skriver: Knalde hovedpine? Er det den hovedpine man har når kæresten spørger om man vil have sex og man ikke gider??? E jeg ved hvad du mener, jeg har også hovedpine/migræne stort set hver dag, det begynder dog først så småt om formiddagen/middagstid, bliver værre over eftermiddagen og eksploderer om aftenen, hvor jeg i øjeblikket går i seng kl 20 fordi jeg ikke kan holde ud at være oppe længere... Det er virkelig træls, og man føler sig voldsomt handicappet
Knalde hovedpine? Er det den hovedpine man har når kæresten spørger om man vil have sex og man ikke gider???
E jeg ved hvad du mener, jeg har også hovedpine/migræne stort set hver dag, det begynder dog først så småt om formiddagen/middagstid, bliver værre over eftermiddagen og eksploderer om aftenen, hvor jeg i øjeblikket går i seng kl 20 fordi jeg ikke kan holde ud at være oppe længere... Det er virkelig træls, og man føler sig voldsomt handicappet
Har du nogensinde prøvet kranio sakral terapi? Jeg havde det stort set lige som dig, og kranio sakral var vidundermidlet
mor88 skriver: Har du nogensinde prøvet kranio sakral terapi? Jeg havde det stort set lige som dig, og kranio sakral var vidundermidlet
Nej det har jeg ikke, men har faktisk tænkt på det flere gange... Kunne da godt være jeg skulle prøve at undersøge det nærmere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128