ynk ynk:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Louise H.

Tauf skriver:

Den er også slem. Det er også den jeg altid får. Godbedring med ham

Tak, ja den er meget forfærdelig hvis man spørger ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

pussekat

Tauf skriver:

Dette er en tråd til os som har det skidt i dag Her må ynke og trøste hinanden
Jeg har KNALDE hovedpine og har haft det siden kl 2 i nat. Det er en migræne agtig ting med ondt i den ene side og mega kvalme Jeg har kun drukket vand. Men er ved at være sulten. Men bare det at gå på toilet gør at jeg føler mit hoved næsten springer
Ih bare nogen kunne komme og give mig mad.... YNK YNK YNK

hejsa
jeg vil også være med til at jeg her få hud af mave og ryg for 3 uge siden og der her være betædelse i det fik piller og nu er jeg stop i tirsdag i siden uge og nu er det kom betædelse igen give ikke det lort i min kroppe mere

Anmeld

29. maj 2013

Mettefpigen

Jeg vil også ynke......... Jeg er så træt af min eks..... :-( :-( alt med flytningen fra ham og samværet med lukas kører bare af lort!!!! Øv øv øv...

Anmeld

29. maj 2013

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Jeg vil også ynke......... Jeg er så træt af min eks..... :-( :-( alt med flytningen fra ham og samværet med lukas kører bare af lort!!!! Øv øv øv...

Det er jeg ked af at høre...

Anmeld

29. maj 2013

Mettefpigen

Tauf skriver:

ddee

Det er jeg ked af at høre...

Jaa der er ikk så meget andet at gøre end at snakke med amtet...

Anmeld

29. maj 2013

mor88

Masig skriver:

Knalde hovedpine? Er det den hovedpine man har når kæresten spørger om man vil have sex og man ikke gider??? 

E jeg ved hvad du mener, jeg har også hovedpine/migræne stort set hver dag, det begynder dog først så småt om formiddagen/middagstid, bliver værre over eftermiddagen og eksploderer om aftenen, hvor jeg i øjeblikket går i seng kl 20 fordi jeg ikke kan holde ud at være oppe længere... Det er virkelig træls, og man føler sig voldsomt handicappet  

Har du nogensinde prøvet kranio sakral terapi?  Jeg havde det stort set lige som dig, og kranio sakral var vidundermidlet 

Anmeld

29. maj 2013

Masig

mor88 skriver:

Har du nogensinde prøvet kranio sakral terapi?  Jeg havde det stort set lige som dig, og kranio sakral var vidundermidlet 

Nej det har jeg ikke, men har faktisk tænkt på det flere gange... Kunne da godt være jeg skulle prøve at undersøge det nærmere...

Anmeld

29. maj 2013

Louise H.

Ej jeg hopper lige med på ynken alligevel,
Manden kom over sin "sygdom". Til gengæld er jeg i løbet af dagen blevet snot forkølet, har propper i ørerne og en hals der er ved at være slidt op af hoste! :-( øv altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.