Jeg ønsker ikke lige at kunne googles frem til at jeg har skrevet dette indlæg, da jeg synes det er et personligt emne.
Jeg oplever at når jeg lige har fået min mens at jeg har store smerter omkring nederstedel af maven (hvilket jeg tror er normalt), men derudover oplever jeg også voldsomme jag ved endetarmen, jeg mener så store smerter at hvis jeg sidder ned så rejser jeg mig op, fordi jeg ikke kan holde til at sidde ned, derudover når det har stået på i ca. 1-2 timer, så ca. hver 3. gang jeg får min mens så bruger jeg de næste mange timer på at brække mig i en skraldespand, imens jeg sidder på wc og har tynd mave konstant sammentidig med det har jeg stadig forfærdelige smerter og det resultere faktisk i at jeg ofte er ved at besvime af dehydrering, så har måtte tage et glas der ud for at kunne drikke vand i de korte perioder hvor jeg ikke brækker mig. Nu er jeg blevet meget i tvivl om hvor vidt de jag og det med dårlig mave overhovedet hører ind under mens smerter? hvis ikke har i så et foreslag til hvad jeg kan gøre ved det?
Da jeg ikke har mulighed for at gøre jer anonyme, så vælger jeg at lave en afstemning om de. I er velkommen til at uddybe jeres svar hvis I vil 
Anmeld