at sku giftes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
5 svar
1 synes godt om
28. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg er pt på barsel og får derfor kh. Min kæteste er på su. Når barsel er slut skal jeg have job eller su.

Hvad vil der ske vis vi bliver gift?  altså økonomisk. Vi, vores børn osv vil bla være laaangt mere siktet vis det væreste skulle ske. Men naturligvis os fordi vi elsker hinanden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Chili

Anonym skriver:

Jeg er pt på barsel og får derfor kh. Min kæteste er på su. Når barsel er slut skal jeg have job eller su.

Hvad vil der ske vis vi bliver gift?  altså økonomisk. Vi, vores børn osv vil bla være laaangt mere siktet vis det væreste skulle ske. Men naturligvis os fordi vi elsker hinanden. 

Ikke noget.. Medmindre din mand fik et job, så ville han skulle forsørge dig, i stedet for kh. Men når han/i er på su sker der ikke noget

Jeg er gift, og vi er pt begge på kh og får begge høj ydelse. Vi starter begge uddannelse til august. Så der er ikke så meget ændring

Og vi får også boligstøtte, delvis friplads osv.

Anmeld

29. maj 2013

fnuggi

der sker kun noget hvis han eller du får alm job og det er over mener det er 12000 så skal den der tjener dette forsørge den anden 

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Ikke noget.. Medmindre din mand fik et job, så ville han skulle forsørge dig, i stedet for kh. Men når han/i er på su sker der ikke noget

Jeg er gift, og vi er pt begge på kh og får begge høj ydelse. Vi starter begge uddannelse til august. Så der er ikke så meget ændring

Og vi får også boligstøtte, delvis friplads osv.

Troede ikke man ku være gift og på kh uden den ene ville misre sine penge

Anmeld

29. maj 2013

Chili

Anonym skriver:

Troede ikke man ku være gift og på kh uden den ene ville misre sine penge

Hvis begge er på kh eller den ene er på su kan man godt

Anmeld

30. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det kommer ikke til at have nogen betydning fra 1/1-2014 af,for der træder den gensidig forsøgerpligt i kraft,lige som ydelserne nedsættes kraftig,hvis man er under 29år.

Som samlevende forsøgere under 29år,får man kun 5800kr FØR skat pr. 1/1-2014.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.