Blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
6 svar
1 synes godt om
5. juli 2009

Anonym trådstarter

Vi prøver på at blive gravide, og skulle have haft min mens for cirka 5 dage siden. Den er heldigvis ikke kommet endnu   men jeg tester negativ. Hvis jeg også tester negativ i morgen har jeg tænkt på at få taget en blodprøve hos lægen i morgen for om det kan give mig svar.
Mit spørgsmål er så: hvor hurtig får man svar på blodprøven? Er de cirka et døgn eller omkring en uge? Vi står og skal på ferie på onsdag, og kunne være skønt at have svar inden. Håber nogle kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

MaleneG

Anonym skriver:

Vi prøver på at blive gravide, og skulle have haft min mens for cirka 5 dage siden. Den er heldigvis ikke kommet endnu   men jeg tester negativ. Hvis jeg også tester negativ i morgen har jeg tænkt på at få taget en blodprøve hos lægen i morgen for om det kan give mig svar.
Mit spørgsmål er så: hvor hurtig får man svar på blodprøven? Er de cirka et døgn eller omkring en uge? Vi står og skal på ferie på onsdag, og kunne være skønt at have svar inden. Håber nogle kan hjælpe.

Mener nok der går 2 døgn fra man får taget blodprøven til svar.
men ved ikke om det er forskelligt fra lægehus

Anmeld

5. juli 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg har flere gange fået taget sådan en blodprøve. 2 gange pga SA, og de skulle være sikker på at HCG tallet var faldende og en gang for at få fastslået graviditet. Og alle tre gange har det taget t hverdage. Hvis fx jeg fik taget prøve mandag, kunne jeg få svar onsdag morgen:0)

Knus fra Christina, som  at din test er positiv:0)

Anmeld

12. juli 2009

N1

Jeg har det præcis som dig!  så jeg smutter også en tur til lægen i morgen tidlig.

Krydser finger for dig

Anmeld

13. juli 2009

Snuffler25

Anonym skriver:

Hvordan går det? Stadig ingen mens ? har du fået taget blodprøve?

Anmeld

13. juli 2009

N1

Jeg var ved lægen idag men de ville ikke tage blodprøve når jeg ikke var gået længere tid over min mens (6 dage) og fordi testen var negativ
Så nu skal jeg bare vente og se hvad der sker..

Hvordan gik det med dig?

Anmeld

22. juli 2009

Anonym trådstarter

Så er jeg kommet hjem fra ferie, så nu kan i få en opdatering. Jeg fik taget blodprøve hos lægen mandag morgen, som jeg ville få svar på om onsdagen. Men, men, men.... fik så min mens om tirsdagen. Typisk. Men nu håber vi så på at de kommende ugers ferie giver gevinst.  Tak for i spurgte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.