check in

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
7 svar
2 synes godt om
28. maj 2013

AnneMaria

Ja nu fik jeg efter lang tid checket ind online.

Men har aldrig proevet at checke ind online foer - betyder det at jeg ikke behovere at moede 2 timer op foer i lufthavnen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Tulipan

AnneMaria skriver:

Ja nu fik jeg efter lang tid checket ind online.

Men har aldrig proevet at checke ind online foer - betyder det at jeg ikke behovere at moede 2 timer op foer i lufthavnen?

se hvad der står på billetten, hvor længe før I skal boarde

det er afhængigt at om du har kuffert med eller ej. du skal i hvert fald ha en halv time til kuffert hvis der er kø

se på lufthavnens hjemmeside hvad de anvefaler

og det kommer an på om det er et presset tidspunkt eller midt om natten

En time før boarding hvis du ikke har kuffert og halvanden hvis du har. Så burde der være nok tid, men igen kommer det an på hvilket tidspunkt på dagen det er

Anmeld

28. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har lige spurgt min kæreste som arbejder i Nyhavn rejser.

Det korte svar er nej, det behøver du ikke så længe du rejser inden for Europas grænser.

Det lange svar er at det er en dårlig idé at komme i sidste øjeblik pga forskellige ting. F.eks hvis det er en charter ferie er der meget lang kø og det tager en evighed. Det kan også hurtigt tage en halv time at finde den rigtige gate plus du muligvis har en kuffert der skal checkes ind også.
Du kan også komme ud for at "alle" har checket ind online og derfor alle kommer i sidste øjeblik, hvilket igen giver kødannelse.
Er det uden for EU er der af og til en regel om at man skal checke ind 2 timer inden afgang og derfor vil man skulle møde op 2 timer inden. Det kan man som regel se på flybilletten.

Anmeld

28. maj 2013

AnneMaria

Anonym23 skriver:

se hvad der står på billetten, hvor længe før I skal boarde

det er afhængigt at om du har kuffert med eller ej. du skal i hvert fald ha en halv time til kuffert hvis der er kø

se på lufthavnens hjemmeside hvad de anvefaler

og det kommer an på om det er et presset tidspunkt eller midt om natten

En time før boarding hvis du ikke har kuffert og halvanden hvis du har. Så burde der være nok tid, men igen kommer det an på hvilket tidspunkt på dagen det er

jamen kigget nemlig paa billetten... men det staar der ikke. Og syntes generalt Raynair airline's side er ret svaer at finde rundt i. Kan ogsaa bare vaere det er mig der mangler lidt traening .

men tusind tak for dit svar

Anmeld

28. maj 2013

AnneMaria

RGN skriver:

Jeg har lige spurgt min kæreste som arbejder i Nyhavn rejser.

Det korte svar er nej, det behøver du ikke så længe du rejser inden for Europas grænser.

Det lange svar er at det er en dårlig idé at komme i sidste øjeblik pga forskellige ting. F.eks hvis det er en charter ferie er der meget lang kø og det tager en evighed. Det kan også hurtigt tage en halv time at finde den rigtige gate plus du muligvis har en kuffert der skal checkes ind også.
Du kan også komme ud for at "alle" har checket ind online og derfor alle kommer i sidste øjeblik, hvilket igen giver kødannelse.
Er det uden for EU er der af og til en regel om at man skal checke ind 2 timer inden afgang og derfor vil man skulle møde op 2 timer inden. Det kan man som regel se på flybilletten.

tusind tak for dit svar og ja det er nok en god ide at komme i god tid.. saa har man ogsaa lidt ro i sjaelen

ha en fortsat god aften - og sig tak til kaeresten

Anmeld

28. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

I lige måde og jeg skulle sige velbekommen.

Anmeld

28. maj 2013

AnneMaria

RGN skriver:

I lige måde og jeg skulle sige velbekommen.

aarh undskyld fordi jeg spoerger om noget igen... jeg er bare en doer til det her....

Men maaske kunne du spoerger din kaereste om noget.

Jeg har lov til at ha 20 kg med. og saa bestilte jeg 20 kg. til den lille (han er under 2), saa jeg kunne faa en masse toej og legetoej med, da min kuffert nok bliver fyldt op med sko

Men jeg troede at jeg bestilte exstra 20 kg. Men kan se at jeg betalte for "baby equitment" (fx, autostol eller saadan noget, som max maa veje 20 kg) Betyder det saa at det kun maa vaere babyudstyr og ikke en kuffert fyldt med toej og legetoej paa max 20 kg?

Anmeld

28. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Det betyder desværre at du har bestilt forkert og ikke kan tage en ekstra kuffert med med max 20 kg i. Du er nødt til at ringe til dem og forklare dem situationen, så der forhåbentligt kan blive rettet op på det.

Det burde ikke være et problem, hvis de yder en normal og anstændig service, hører jeg i min øresnegl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.