Tror i der er nogen der ville have den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

2721

Muhmi skriver:

Jamen det kan du sagtens tage for sådan en vogn

Okay tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

hekran

2721 skriver:

Det var da en flot gestus. Er ikke interesseret i at tjene på den, ved bare min søn er SÅ glad for den så ville gerne give ham en lille trøst og han ELSKER biler

Det synes jeg da sagtens du godt byttehandel på Kombivogn byttes for gavekort til Toys'r'us

Anmeld

28. maj 2013

2721

Marita skriver:

Det synes jeg da sagtens du godt byttehandel på Kombivogn byttes for gavekort til Toys'r'us

God ide
Må lige finde den frem senere og tage et par billeder. Synes jo lidt det er fjollet at smide den ud

Anmeld

28. maj 2013

modesty

2721 skriver:

Hej
Jeg har fået en nye "klapvogn" og skal derfor ikke længere bruge min kombivogn.
Den er blevet brugt flittigt i alt slags vejr i 3 år og har derfor fået rust på hjulene og er blevet bleget lidt på kalechen og ja, man kan se den er brugt, men den fejler intet i den forstand. Jeg har klapvogn og barnevognskasse til den og en autostol indsats.
Den er af mærket flip-flap.
Tror i der er nogen der ville være interesseret i den? Ville jo ikke smide den ud hvis andre kunne få glæde af den og ville man kunne tillade sig at kræve lidt for den eller ??

Hvis der kun er lidt rust på hjulene og lidt solblegning, kan du da nok få 500-1.000 for den på dba.dk alt efter hvor du bor.

Anmeld

28. maj 2013

2721

modesty skriver:

Hvis der kun er lidt rust på hjulene og lidt solblegning, kan du da nok få 500-1.000 for den på dba.dk alt efter hvor du bor.

Det er ikke lidt rust
Det kunne nok pudses ret godt op og hvis den blev vasket osv, men jeg har ikke lige energien til det.
Jeg behøver ikke tjene på den og den er godt brugt, da den er vores primære transportmidel og er blevet brugt flere gange hver evig enste dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.