Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
13 svar
1 synes godt om
28. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej baby brugere

Er lige anonym af hensyn til at jeg ikke vil kunne googles af evt. familie :p

Men nu til mit spørgsmål, jeg har gået i nu to gange 89 dage min sidste cyklus sluttede på 89'ne dag og der kom min menstruation så.. nu har jeg nået dag 89 igen og intet er sket -.-'' 

Har hørt man kan snyde kroppen når man har så lange cyklusser ved at gå på p-piller lidt tid og så hoppe af dem og holde øje med en ægløsning.. da jeg lige hoppede af p-piller fik jeg 3 menstruationer lige i streg med kun 10-15 dages mellem rum hvordan det så end fungerede... Men er det en skrøne at man kan det? Jeg sidder virkelig og bliver fustreret over det her, jeg er igang med at tabe mig men får bare et flip over at jeg ikke har nogen normal cyklus  og tænker min krop kan ikke blive mere forstyrret end den er i forvejen.. Og synes bare der er langtid til der er gået et år hvor vi så kan kontakte lægen med hensyn til evt. hjælp vi har trods alt kun været igang i 6 måneder.. 

Ville være rigtig glad hvis der var nogen der kunne sige om det er sandt eller falsk.. for de her udeblevne menstruationer sætter godt nok en pløk i min sex lyst hvilket er rigtig synd for kæresten 

Tak fordi i gad og læse helt hertil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej baby brugere

Men nu til mit spørgsmål, jeg har gået i nu to gange 89 dage min sidste cyklus sluttede på 89'ne dag og der kom min menstruation så.. nu har jeg nået dag 89 igen og intet er sket -.-'' 

Har hørt man kan snyde kroppen når man har så lange cyklusser ved at gå på p-piller lidt tid og så hoppe af dem og holde øje med en ægløsning.. da jeg lige hoppede af p-piller fik jeg 3 menstruationer lige i streg med kun 10-15 dages mellem rum hvordan det så end fungerede... Men er det en skrøne at man kan det? Jeg sidder virkelig og bliver fustreret over det her, jeg er igang med at tabe mig men får bare et flip over at jeg ikke har nogen normal cyklus  og tænker min krop kan ikke blive mere forstyrret end den er i forvejen.. Og synes bare der er langtid til der er gået et år hvor vi så kan kontakte lægen med hensyn til evt. hjælp vi har trods alt kun været igang i 6 måneder.. 

Ville være rigtig glad hvis der var nogen der kunne sige om det er sandt eller falsk.. for de her udeblevne menstruationer sætter godt nok en pløk i min sex lyst hvilket er rigtig synd for kæresten 

Det har jeg hørt! De laver jo en "falsk" cyklus!

Det er da værd at prøve?
Kan i hvert fald godt forstå hvor frustrerende det er at vente på sin mens!

Anmeld

28. maj 2013

mth1987

Anonym skriver:

Hej baby brugere

Øv hvor lyder det bare træls. 

Jeg havde mellemrum på 60-70 dage selv da vi gik igang med at planlægge nr 2. 

Jeg sku til at tjekkes for pco men vupti så var den der Efter 6 mdr hvor vi havde besluttet at holde pause fra det. 

Jeg havde købt mig nogle billige æl test for at ku holde øje

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det har jeg hørt! De laver jo en "falsk" cyklus!

Det er da værd at prøve?
Kan i hvert fald godt forstå hvor frustrerende det er at vente på sin mens!

Har du nogen ide om hvor længe man skal være på p-piller før man så stopper igen? bare hvis du har en ide ^^''

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Øv hvor lyder det bare træls. 

Jeg havde mellemrum på 60-70 dage selv da vi gik igang med at planlægge nr 2. 

Jeg sku til at tjekkes for pco men vupti så var den der Efter 6 mdr hvor vi havde besluttet at holde pause fra det. 

Jeg havde købt mig nogle billige æl test for at ku holde øje

Jeg har været igennem første del af udredningen for pco hvor der ikke var noget.. og skal snakke med min læge om det igen snart.. Men vil også gerne købe nogle billige æl test ved bare ikke hvordan jeg skal få det til at fungere, hvornår jeg skal starte osv

Anmeld

28. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Har du nogen ide om hvor længe man skal være på p-piller før man så stopper igen? bare hvis du har en ide ^^''

nej det kan jeg desværre ikke svare på..

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

nej det kan jeg desværre ikke svare på..

hmm synes et eller andet sted det bare er pinligt at spørge min læge om det for det er jo medicin.. ved ikke engang om hun vil synes det er en god ide 

Anmeld

28. maj 2013

modesty

Hej baby brugere

Du kan gå til lægen i morgen når din cyklus er så ustabil. Du er absolut kandidat til en udredning.

Jeg ville ikke selv begynde at manipulere kroppen med p-piller - du kan risikere at det har den helt modsatte effekt. Du skal i et ordentligt behandlingsforløb hvor en kompetent fagperson bestemmer strategien.

Få en henvisning til en god gynækolog.

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Du kan gå til lægen i morgen når din cyklus er så ustabil. Du er absolut kandidat til en udredning.

Jeg ville ikke selv begynde at manipulere kroppen med p-piller - du kan risikere at det har den helt modsatte effekt. Du skal i et ordentligt behandlingsforløb hvor en kompetent fagperson bestemmer strategien.

Få en henvisning til en god gynækolog.

Hvad mener du med en udredning? altså for pco eller?

Anmeld

28. maj 2013

mth1987

Anonym skriver:

Jeg har været igennem første del af udredningen for pco hvor der ikke var noget.. og skal snakke med min læge om det igen snart.. Men vil også gerne købe nogle billige æl test ved bare ikke hvordan jeg skal få det til at fungere, hvornår jeg skal starte osv

Jeg havde købt på nettet og ville vente til jeg fik det igen, dog nåede jeg aldrig af få min mens så nu har jeg bare æl og gravid test liggende. 

Men sørg for du har nogle hjemme når du får din mens så du er klar. Det må være mit bedste råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.