Hej baby brugere 
Er lige anonym af hensyn til at jeg ikke vil kunne googles af evt. familie :p
Men nu til mit spørgsmål, jeg har gået i nu to gange 89 dage min sidste cyklus sluttede på 89'ne dag og der kom min menstruation så.. nu har jeg nået dag 89 igen og intet er sket -.-''
Har hørt man kan snyde kroppen når man har så lange cyklusser ved at gå på p-piller lidt tid og så hoppe af dem og holde øje med en ægløsning.. da jeg lige hoppede af p-piller fik jeg 3 menstruationer lige i streg med kun 10-15 dages mellem rum hvordan det så end fungerede... Men er det en skrøne at man kan det? Jeg sidder virkelig og bliver fustreret over det her, jeg er igang med at tabe mig men får bare et flip over at jeg ikke har nogen normal cyklus
og tænker min krop kan ikke blive mere forstyrret end den er i forvejen.. Og synes bare der er langtid til der er gået et år hvor vi så kan kontakte lægen med hensyn til evt. hjælp vi har trods alt kun været igang i 6 måneder..
Ville være rigtig glad hvis der var nogen der kunne sige om det er sandt eller falsk.. for de her udeblevne menstruationer sætter godt nok en pløk i min sex lyst hvilket er rigtig synd for kæresten 
Tak fordi i gad og læse helt hertil 

Anmeld