Min datter på 22 md har fået knopper, røde og minder om myggestik. De starte på benen men er nu også på ryggen og den ene hånd, på det ene knæ har hun 5 mindre som sidder nærmest oveni hinanden.
da jeg hentede hende i går i dp, sagde dp moren at hun var sikket på at det var skoldkopper og at hun ikke måtte komme før vi havde været ved lægen og fået afvide om det var det, men nu har lægen stormøde idag så de taget kun akuttet syge. øv øv.
De er røde med lidt gult i midten, og store som myggestik, hun virker ikke påvirket af dem altså hun klør ikke i DeM. I weekenden havde hun let feber på 38 som hun heller ikke var særlig påvirket af.
de ligner dog ikke de billeder som er på nettet af skoldkopper, altså med en blænde i midten, den syntes jeg ikke jeg kan se kun noget gult i midten...
Jeg er blevet hjemme med hende idag, og i morgen må mine forældre passe hende. Det værste af det hele er nemlig at manden er taget på kursus indtil i morgen eftermiddag så vi er alene hjemme Indtil dag. Og lige i morgen der er et møde i vores søn bh som har være planlagt i flere md Med en psykolog. Men hvad tror i lyder det som de her skoldkopper. I sidste uge var der en pige i dp som havde skoldkopper så sandsynligheden er vel ret stor???????
Anmeld