Muhmi skriver:
... Og jeg er vildt spændt... Jeg er 28 år gammel og har aldrig prøvet at tage kørekort før.. Det er kun på grund af at vi skal flytte ud i huste at én af os bliver nødt til at få kørekort, for det er da ikke helt med min gode vilje... Ved ikke helt hvorfor.. Men har bare altid brugt offentlig transport og har været meget glad for bare at blive transporteret de steder jeg skulle hen og så har jeg aldrig rigtig været glad for biler..
Ja det sutter røv at man har så meget ventetid med offentlig transport og at man SKAL være færdig og klar på et bestemt tidspunkt for at muligheden for transport er der.. Men det har måske alligevel lidt været sådan en måde man aldrig helt bliver voksen på, hvis du forstår? Lidt sådan, hmm, uden ansvar agtigt...
Jeg kan godt køre bil, ingen problemer der, men det er jo så voksent at have bil, hus, børn og alt det der og jeg synes det går stærkt lige for tiden... OG så er det jo ret farligt ude på de veje, med alle de tosser der ikke overholder vigepligt eller fuldt stop osv. og det er sådan meget grænseoverskridende at jeg skal til at være SÅ opmækrsom når jeg skal transpoteres.. Og ikke mindst transportere diamantlasten omme bagi...
Hvordan klarede i alle de tanker oppe i hovedet da i tog kørekort efter i blev forældre? Jeg tænker lidt at jeg ikke er den eneste med de her tanker 
Spændende.....
Jeg kommer fra et samfund, hvor man lærte at køre bil som 16-årig, så det at tage kørekort var egentlig bare en detalje, teorien var det eneste, jeg skulle bekymre mig om, men det gik egentlig også ret smertefrit.
Som du nok kan høre, så er jeg "opflasket" med bilkørsel, vi har altid haft minimum 2 biler i husholdningen, lige p.t. er vi kommet af med nr. 4 bil, så nu har vi "kun" 3 til 2 voksne, jeg kører minimum 100 km hver dag, og det er bare en del af vores hverdag.
Jeg tror, at du kommer til at nyde friheden, og jeg kan slet ikke forstå, hvordan man kan klare sig uden en bil - men jeg har så stort set heller ikke siddet i et offentligt transportmiddel i 20 år, så det er svært for mig at forestille mig, hvordan din hverdag har været indtil nu

Held og lykke, du skal nok klare det godt, og derefter gør øvelse mester!