Puha, det går stærk:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
7 svar
6 synes godt om
28. maj 2013

MyLove E

Lige er man blevet 30, og med det samme begynder alle tegne på man er gamle at snige sig lige så stille hen over en

I går da jeg køre hjem inde fra min mormors fødselsdag, er der sport på P3, jeg skifter over på en anden kanal. Jeg rammer Radio alfa hvor de spiller Billy Cyrus.
Det var så her det skete !!!!!!!!
Min ene hånd lister hen på volume knappen og bum så er der skruet HELT op . PLUDSELIG har jeg også fået rullet vinduet ned.
Så sidder jeg der og Cruise i min store familie bil og høre Billy Cyrus for fulde gardiner

P3 KOM TILBAGE I MIN RADIO! !!!!!!!! JEG VIL IKKE VÆRE GAMLE ENDNU!!!!!

(men den er nu hyggelig)
http://m.youtube.com/#/watch?v=byQIPdHMpjc&des ktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DbyQIPdHMpjc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Camillos

Tauf skriver:

Lige er man blevet 30, og med det samme begynder alle tegne på man er gamle at snige sig lige så stille hen over en

I går da jeg køre hjem inde fra min mormors fødselsdag, er der sport på P3, jeg skifter over på en anden kanal. Jeg rammer Radio alfa hvor de spiller Billy Cyrus.
Min ene hånd lister hen på volume knappen og bum så er der skruet HELT op . PLUDSELIG har jeg også fået rullet vinduet ned.
Så sidder jeg der og Cruise i min store familie bil og høre Billy Cyrus for fulde gardiner

(men den er nu hyggelig)
http://m.youtube.com/#/watch?v=byQIPdHMpjc&des ktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DbyQIPdHMpjc

Hehe hvor er det bare så meget mig i øjeblikket.. er dog kun 23.. men fatter virkelig ik hvor tiden blir af .. jeg hørte spicegirls forleden og lavede samme nummer hehe !

Anmeld

28. maj 2013

MyLove E

Camillos skriver:

Hehe hvor er det bare så meget mig i øjeblikket.. er dog kun 23.. men fatter virkelig ik hvor tiden blir af .. jeg hørte spicegirls forleden og lavede samme nummer hehe !

Ja hvad sker det for det?
Kunne slet ikke styre armen den blev ved med at skrue op

Anmeld

28. maj 2013

Masig

Tauf skriver:

(men den er nu hyggelig)

Haha jeg havde gjort det samme og der er altså et år endnu til jeg bliver 30 og gammel 

Anmeld

28. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er da rart at høre at jeg ik er den eneste det sker for. Her ender det tit på den måde! X

Anmeld

28. maj 2013

Kloster

Tauf skriver:

(men den er nu hyggelig)

ELSKER at være over 30.... Har det sååå perfekt og er sååå vis!!  Og jeg er endda kun 36... Ell er det 37...  Nå men det hele er så dejligt...

Ungerne er ved at være stor, der er påbegyndt karriere, man har erfaring, stabilitet og det er tid og fokus på velvære....

Er sgu glad for, jeg ikke skal være 20 år igen...

Anmeld

28. maj 2013

MyLove E

Kloster skriver:

ELSKER at være over 30.... Har det sååå perfekt og er sååå vis!!  Og jeg er endda kun 36... Ell er det 37...  Nå men det hele er så dejligt...

Ungerne er ved at være stor, der er påbegyndt karriere, man har erfaring, stabilitet og det er tid og fokus på velvære....

Er sgu glad for, jeg ikke skal være 20 år igen...

Ih så dejlige kloge ord:-D Nu er jeg jo helt ligeglad med at være 30, du får det jo til at lyde som en leg:-D:-D:-D:-D
Og jeg elsker at lege:-D:-D

Anmeld

28. maj 2013

Kloster

Tauf skriver:

Ih så dejlige kloge ord:-D Nu er jeg jo helt ligeglad med at være 30, du får det jo til at lyde som en leg:-D:-D:-D:-D
Og jeg elsker at lege:-D:-D

Og ja livet går stærkt. Også derfor vi må vælge hvad vi egentlig vil bruge vores tid på. For vi har alle lige meget tid. 24 timer i døgnet er den pose tid, vi alle har fået. Til gengæld gar vi en hel pose af denne tid hver dag. Så hvad vil man så bruge det til.........

Dejligt spørgsmål lige at fundere over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.