Hjælp lige - gammelt blod (detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg skulle igår have haft min mens. Det startede ret sent og var sådan noget brunt halløj.

Jeg forventede egentlig, at der så ville være "frisk" blod her i løbet af mandagen, men hele dagen har det kun været brunt. Ingen frisk blod?

Hvad alverden foregår der?

Så googlede jeg og fandt dette:

"Brunt udflåd kan være et tegn på graviditet, især hvis det kommer, hvor du normalt skulle have en rigtig menstruation."

Hvordan er jeres mens normalt ?

Starter det ud med brunt(gammelt blod som jeg tænker, det er) Eller bare på fuld skrald.

Håber, I vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

mor88

Hej piger.

Jeg skulle igår have haft min mens. Det startede ret sent og var sådan noget brunt halløj.

Jeg forventede egentlig, at der så ville være "frisk" blod her i løbet af mandagen, men hele dagen har det kun været brunt. Ingen frisk blod?

"Brunt udflåd kan være et tegn på graviditet, især hvis det kommer, hvor du normalt skulle have en rigtig menstruation."

Starter det ud med brunt(gammelt blod som jeg tænker, det er) Eller bare på fuld skrald.

Håber, I vil svare

Jeg har først en lille smule brunligt udflåd 1-2 dage, og derefter starter menstruation med frisk blod.

hvis du er i tvivl om du er gravid, så er det bare at få købt en graviditetstest 

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

Synes godt det kan variere, vil også sige, at du skal tage en test hvis du er tvivl

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger.

Håber, I vil svare

Update: 

har alle 4 dage i min 'mens' kun haft brunt udflåd.

intet frisk blod og så lidt, at det knap nok kunne betale sig at skifte bind.

de billige teste - strimmel, viser negativ. 

Har nu kontaktet lægen, for det her har jeg aldrig prøvet før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.