Juliekp skriver:
En ''lille'' update på Nicolines dåb + 4 måneder.....
Vores dejlige pige blev d. 25/05-13 kl. 12 døbt i Tårnby kirke, hvor hele kærestens familie er døbt, konfirmeret, gift og begravet (elsker at den har så meget betydning, så selvfølgelig skulle det være den kirke).
Hun klarede det så flot! Hun var hverken urolig eller græd. Hun kiggede bare underligt på præsten og fattede ikke en brik af hvad der foregik, men hold k*ft mor her blev rørt
Dog skulle hun have en flaske da hun havde fået vand i håret og så faldt hun ellers i søvn.
Hun blev døbt Nicoline Krogh Dissing
Mit mellemnavn og fars efternavn.
Lille update....
Vi havde 4 måneders besøg af sp d. 17/05 og hun fik så meget ros, fordi hun langt om længe gider ligge på maven, MEN hun har dog stadig lidt fladt baghovede...
Hun er begyndt at vende sig fra mave til ryg og kan næsten vende sig fra ryg til mave. Hun er sådan en aktiv lille baby (hvor mon hun har det fra
). Hun elsker at pludre, smile og ''snakke'' og vil aldrig ligge stille, rigtig krudt ugle.
Hun var jo en bette én da hun blev født (38+3) og 1 døgn efter fødsel (d. 16/01) vejede hun 2100g og 47cm, men d. 17/05 vejede hun 5320g og 61cm lang, stadig ikke så stor - lang og slank, men hvor er mor og far bare stolte!!
Og så skal i da ikke snydes for lidt billede spam 
Billede 1: 1 måned gammel
Billede 2: 3 måneders fotografering
Billede 3: børster de tænder der så småt er på vej
Billede 4: Nicoline bliver døbt
Billede 5: borddækningen
Billede 6: velkomst drinks + snacks
Billede 7: hendes flotte kage
Billede 8: Mikkel og jeg
Billede 9: mit outfitt på prinsessens store dag