Erfaringer med RFSU-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.815 visninger
6 svar
2 synes godt om
27. maj 2013

Mie89

Hej piger . 

Jeg søger nogle der har erfaringer med RFSU-test, der lover at kunne vise resultater fra en uge før forventet menstruation . Jeg har købt den i Fakta. 

Jeg tog nemlig en i morges, som desværre var negativ . Jeg forventer mens på lørdag, men kunne ikke vente, da jeg har meget ømme bryster, og selvfølgelig håbede på at det var et tidligt symptom på graviditet  

Mit spørgsmål til jer, er så om jeg kan regne med testens svar - eller er der mon stadig håb om at jeg er gravid i denne måned ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

StudPsyk

mie89 skriver:

Hej piger . 

Jeg søger nogle der har erfaringer med RFSU-test, der lover at kunne vise resultater fra en uge før forventet menstruation . Jeg har købt den i Fakta. 

Jeg tog nemlig en i morges, som desværre var negativ . Jeg forventer mens på lørdag, men kunne ikke vente, da jeg har meget ømme bryster, og selvfølgelig håbede på at det var et tidligt symptom på graviditet  

Mit spørgsmål til jer, er så om jeg kan regne med testens svar - eller er der mon stadig håb om at jeg er gravid i denne måned ?? 

Den første test jeg tog i denne graviditet var RSFU.. jeg har nok været 3+6 eller noget. Og synes den var rigtig dårlig! Den var MEGET MEGET MEGET MEGET svagt positiv! Stregen var så utydelig, at de fleste jeg viste den til ikke kunne se noget, men jeg kunne godt lige skimte den i det rigtige lys. Dagen efter tog jeg test af en anden type, og der var stregen så tydelig der ikke herskede nogen tvivl! Så synes RSFU er dårlige til at opfange HCG og det der med at teste en uge før tid giver jeg ikke meget for. Så ja, der kan måske godt være håb.

Anmeld

27. maj 2013

Minforevigt

De teste er intet værd. De er MEGET svage når andre er pænt tydelige. 

Anmeld

27. maj 2013

Mie89

Janne T. skriver:

Den første test jeg tog i denne graviditet var RSFU.. jeg har nok været 3+6 eller noget. Og synes den var rigtig dårlig! Den var MEGET MEGET MEGET MEGET svagt positiv! Stregen var så utydelig, at de fleste jeg viste den til ikke kunne se noget, men jeg kunne godt lige skimte den i det rigtige lys. Dagen efter tog jeg test af en anden type, og der var stregen så tydelig der ikke herskede nogen tvivl! Så synes RSFU er dårlige til at opfange HCG og det der med at teste en uge før tid giver jeg ikke meget for. Så ja, der kan måske godt være håb.

Tusind tak for svar - og for et skud håb ! 

Vi har prøvet i snart et år nu, så der må bare gerne meget snart være gevinst! 

Anmeld

27. maj 2013

Mie89

Minforevigt skriver:

De teste er intet værd. De er MEGET svage når andre er pænt tydelige. 

Tusind tak for svar  Jeg tager en almindelig test på lørdag så, og krydser fingre for et "bedre" svar 

Anmeld

27. maj 2013

grinny

Jeg testede negativ med RSFU-testen og positiv med 8 valmedteste 

Anmeld

27. maj 2013

Louise Jørgensen

Jeg testede svagt positiv på 4 x RFSU tests.. tog så til lægen hvor den var negativ.. først 4 dage senere kunne jeg få en svagt positiv test hos lægen. Så for mig virkede de..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.