Anonym skriver:
Jeg har haft mange nedture. Vores forhold har været ved at slutte men vi ville give det en sidste chance. Eller jeg gav efter og gav det en sidste chance. Jeg tror ikke vi kommer til at forstå hinanden. Jeg er så træt og ked af at føle mig sat til side hele tiden. Han prioterer sine hobbys og sine alene tid højere end tiden med mig og børnene. Han siger det ikke passer, men jeg føler det og kan se det igennem de handlinger han gør og de valg han tager. Jeg er ikke den eneste der kan se det. Familie/venner ser det også. Jeg får så ondt i maven. Kan ikke holde ud at diskuterer hele tiden. Jeg prioterer børnene højst. Det gør han ikke. Jeg er tit alene med børnene imens ham er ude og hygge med sine hobbys m.m Jeg føler mig alene. Han siger jeg bare kan gøre det samme. Men det kan jeg jo ikke bare. Hvor tit er I ude hver i sær? Har i hobbys/sport I går til? Står I meget alene med ungerne imens kæresten eller manden hygger sig med sine venner eller bare sig selv og sine hobbys? Han bliver ved at sige han ikke forstår problemet. Og jeg kan ikke forstå at han ikke kan se hvor meget han er væk fra os herhjemme.
Hvad skal jeg stille op?
Jeg tænker, at hvis du siger, du skal ud den og den weekend, så må han jo stå med hus og børn da.
På den måde, får han måske øjnene mere op for, hvad der følger med på hjemmefronten, når den ene part er ude.
Jeg tror, det er meget forskelligt, hvor stort behov, vi hver især har for at være ude/sociale.
Jeg synes, der er synd for dig, hvis du ser det som en sur pligt/bitter opgave at skule passe børnene selv.
Hvad siger manden til det hele, når du fremlægger din oplevelse af det?

Anmeld