smerter i min fod igennem lang tid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

Har igennem lang tid haft så mange smerter i min venstre fod i form af kramper og op til flere gange om dagen får jeg vildt smerte ved mine blod årer det føles som om de er ved at trænge igennem huden sindssyg Det gør ondt! er lige anonym da jeg er lidt pinlig over det og aner ikke hvad det er. Og intet smerte stillende kan tage smerten nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

CaWi

Anonym skriver:

Har igennem lang tid haft så mange smerter i min venstre fod i form af kramper og op til flere gange om dagen får jeg vildt smerte ved mine blod årer det føles som om de er ved at trænge igennem huden sindssyg Det gør ondt! er lige anonym da jeg er lidt pinlig over det og aner ikke hvad det er. Og intet smerte stillende kan tage smerten nogen gode råd?

Nu er smerter jo et vidt begreb (altså hvordan de føles)
Jeg havde i længere tid haft smerter i mine ben omkring lårene (en slags kramper)
Jeg var til lægen med det, og fik besked på at tage kalk piller med D-vitamin. Så nu tager jeg Unikalk silver, og har nu kun smerter hvis jeg glemmer at tage dem nogle dage. Ellers er de der ikke.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Nu er smerter jo et vidt begreb (altså hvordan de føles)
Jeg havde i længere tid haft smerter i mine ben omkring lårene (en slags kramper)
Jeg var til lægen med det, og fik besked på at tage kalk piller med D-vitamin. Så nu tager jeg Unikalk silver, og har nu kun smerter hvis jeg glemmer at tage dem nogle dage. Ellers er de der ikke.

Det er svært at forklare hvad det er for en smerte Det kan bedst forklares med at det føles som om mine blod årer er ved at gå gennem huden på min fod det gør hammer ondt og min fod dunker bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.