Nogle spå folk.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

MissZet

Ja så er tiden inde til at eg er mega nysgerrig om hvornår jeg bliver mor igen.... Har termin her den 11/6 og imorgen går jeg ind i uge 38+0 (jeg har selv på fornemmelsen og har haft det siden april om at der ske et eller andet i maj men intet er sket endnu.) end videre har jeg igår og Idag haft følelsen af at jeg har en hård bold mellem benene  (han har stået fast med hovedet i ca 4 uger nu og han synker mere og mere føler jeg) 

jeg har vedlagt 2 billeder (det første er for 14 dage siden ostedet sidste er fra i forgårs... 

så mit spørgsmål er hvornår tror du/i at jeg føder.? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

MissZet

Slet ingen.?

Anmeld

28. maj 2013

Muffinmus

Ham, svært at sige, synes ikke forskellen er vildt markant men du har jo også en stor trøje på skal vi komme med at vildt gæt??
Så siger jeg 39+5.
Selv fødte jeg 38+0 anden gang, men jeg ved ikke hvornår du fødte første gang jo, så man kan ikke lige sidde og tygge lidt på det i forhold til første fødsel

Anmeld

28. maj 2013

MissZet

MariaE skriver:

Ham, svært at sige, synes ikke forskellen er vildt markant men du har jo også en stor trøje på skal vi komme med at vildt gæt??
Så siger jeg 39+5.
Selv fødte jeg 38+0 anden gang, men jeg ved ikke hvornår du fødte første gang jo, så man kan ikke lige sidde og tygge lidt på det i forhold til første fødsel

Jeg fødte 41+6 første gang og ja ved at man ikke kan se så meget...

Anmeld

30. maj 2013

MissZet

hej så havde jeg lige mulighed for at tage et godt billede... Taget Idag 38+2... 

Anmeld

30. maj 2013

MorDk

Noget siger mig enten d.04.06.13, 09.06.13 eller 13.06.13

Anmeld

4. juni 2013

MissZet

Taget Idag. Er nu 39+0 og kun 7 dage igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.