Er der nogle der har erfaringer med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

Anonym trådstarter

at tage en test, som umiddelbart er meget negativ, men så komme til at kigge på den senere hvor den så er svag positiv?

Ved godt at den er ugyldig, da der er gået for lang tid, men er der nogle der har prøvet noget lignende OG efterfølgende testet rigtig positiv senere hen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

karina1980

jep det var sådan jeg opdagede jeg var gravid sidst, havde taget en test om morgen som var negativ, da jeg så kiggede på den om aften var den svag posetiv

en uge efter var den svag posetiv

ca 9 mdr senere fik jeg min datter

Anmeld

5. juli 2009

Nanna1985

Jeg har hørt både fra lægen og læst på test-pakkerne at hvis den har ligget mere end 5 minutter, kan man ikk regne med testen..

Jeg ville vente 1 uge mere og så prøv at teste igen  

Anmeld

5. juli 2009

Tynen

Nej, ikke hvad jeg selv har prøvet.

Men tror da at der er en grund til at de at man ikke skal regne med resultatet efter et bestemt antal minutter.. Er det ikke noget med at stregerne kan komme frem ved en fejl når urinen er tørt?!

Anywho - Prøv at tage en test imorgen eller tirsdag.
Så kan det være der er bonus

Anmeld

5. juli 2009

oo

I december testede jeg positivt, jeg tog først en test der viste negativt, da jeg senere fiskede den op af skraldespanden, var den svagt positivt. Så tog jeg en ny, der viste svagt positivt lidt efter tidsrammen (på 3-5 min).

Efter nogle dage stod jeg med i alt 8 tests der allesammen viste svagt positivt, men først lige i slutningen af testtiden eller lidt efter.

Jeg var desværre gravid udenfor livmoderen, men du burde ikke kunne få den den anden streg frem, hvis ikke du har hcg (graviditetshormonet) i din krop - og det har du kun ved eller lige efter en graviditet

men prøv at teste igen om nogle dage og ellers så bed lægen om at tage en blodprøve, der kan de måle det præcise hcg tal

Anmeld

5. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

at tage en test, som umiddelbart er meget negativ, men så komme til at kigge på den senere hvor den så er svag positiv?

Ved godt at den er ugyldig, da der er gået for lang tid, men er der nogle der har prøvet noget lignende OG efterfølgende testet rigtig positiv senere hen?

ja sådan opdagede jeg at jeg var gravid... prøv igen og kig indenfor 10min ellers igen om et par dage... tror den er der.. hvis det er det du ønsker..

Anmeld

5. juli 2009

Mie A

Ja, og jeg var gravid  

Anmeld

5. juli 2009

Anonym trådstarter

Hmmmm.... Ved jo godt at den er ugyldig, men har bare aldrig oplevet det før... andre negative teste er bare forblevet negative. - Men giver det et par dage, og så prøver jeg igen.

Ano

Anmeld

6. juli 2009

Anonym trådstarter

testede så igen imorges, og som man kan se i tråden "hjælp" så var den positiv. - godt nok meget svag, men der var en streg - og denne gang inden for tidsrammen. Tester igen imorgen, for at være helt sikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.