Hvordan får i jeres små til at sove til middag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

Tøs85

Min søn er 5 måneder og jeg kan simpelthen ikke få ham til at sove om dagen!! Det er SÅ frusterende jeg bruger så lang tid på det og så sover han en halv time om formiddagen og en halv time om eftermiddagen.. Og det er ikke fordi han ikke er træt.. Han er meget træt men vil bare ikke sove mere end det..
Det har stået på i lidt over en måned nu.. Før det sov han utrolig meget og var så nem at lægge..
Ligger ham ud i barnevognen og når han falder i søvn vågner han hurtigt og græder hver gang han er ved at falde i søvn igen..
Han får altid mad inden han kommer ud..
Har i ikke nogle gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

M (:

Tøs85 skriver:

Min søn er 5 måneder og jeg kan simpelthen ikke få ham til at sove om dagen!! Det er SÅ frusterende jeg bruger så lang tid på det og så sover han en halv time om formiddagen og en halv time om eftermiddagen.. Og det er ikke fordi han ikke er træt.. Han er meget træt men vil bare ikke sove mere end det..
Det har stået på i lidt over en måned nu.. Før det sov han utrolig meget og var så nem at lægge..
Ligger ham ud i barnevognen og når han falder i søvn vågner han hurtigt og græder hver gang han er ved at falde i søvn igen..

Her sover Hjalte bedst, hvis jeg svøber ham stramt og giver ham en stofble over øjnene. Verden skal helst være lidt kedelig for at falde i søvn, og hvis armene flagrer vækker han sig selv.. 

Anmeld

27. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Tøs85 skriver:

Har oplevet det samme og det står på igen nu! Har du prøvet at køre barnevognen frem og tilbage et par min inden han plejer at vågne? Det har hjulpet engang imellem her.. Ellers har jeg desværre ingen råd

Anmeld

27. maj 2013

MorDk

Jeg havde mange problemer dengang min søn var lille. Han sov aldrig mere en 20-30 minutter ad gangen og han var så svær at få til ro. Så jeg måtte konstant ud og trille barnevogn!

Min datter har været nem fra dag 1. Hun er idag 8 mdr. gammel. og jeg lægger hende bare ud i barnevognen eller i vuggen... og så falder hun i søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.