underlig knude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.616 visninger
18 svar
6 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

hej piger.

jeg undskylder på forhånd for detaljerne

jeg har fundet en knude/kugle i mit underliv. den sidder på skamlæben. den er lidt besværlig for mig selv at se, men jeg prøvede så godt, som jeg kan. den buler ud, og er ca på størrelse med en kalaha-kugle. nok 1 cm i diameter. den er utrolig øm! 

er der nogen der ved, hvad det kan være? er rimelig nervøs, må jeg sige :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

hej piger.

jeg har fundet en knude/kugle i mit underliv. den sidder på skamlæben. den er lidt besværlig for mig selv at se, men jeg prøvede så godt, som jeg kan. den buler ud, og er ca på størrelse med en kalaha-kugle. nok 1 cm i diameter. den er utrolig øm! 

Smutter den rundt? For så lyder det som en fed knude....

Anmeld

27. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

hej piger.

af sted til lægen med dig... det er jo det de er der for...

for det kan jo være alt fra en byld- indgroet hår-fedtknude-kønsvorte- celleforandringer osv...

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Smutter den rundt? For så lyder det som en fed knude....

nej, det gør den ikke. den er fast, eller hvad man siger. man kan ikke flytte på den

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

for det kan jo være alt fra en byld- indgroet hår-fedtknude-kønsvorte- celleforandringer osv...

jeg tror også, jeg ringer til lægen imorgen. for den er rigtig øm!
vil have min kæreste til at tjekke mig, når han får fri fra arbejde, så jeg har lige barberet mig dernede, og der begyndte den at bløde lidt :/

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

har lige googlet billeder af alt, hvad du skrev. af de billeder, der kommer frem, ligner det mest af alt en byld. så ringer til lægen imorgen!

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

Af en eller anden grund, så får jeg dem en gang i mellem, de gør herre nas, men jeg har faktisk aldrig søgt læge for dem

Jeg tager et stykke papir, og så klemmer jeg, det ligner "bums" med blod, og det gør såååååååååååååååå ondt at få dem væk, men så er den væk. Så kan der gå år inden, de kommer igen

Har aldrig fundet ud af, hvad det er

Anmeld

27. maj 2013

La´chrissen

Dot D skriver:

Ja dEm harAf en eller anden grund, så får jeg dem en gang i mellem, de gør herre nas, men jeg har faktisk aldrig søgt læge for dem

Jeg tager et stykke papir, og så klemmer jeg, det ligner "bums" med blod, og det gør såååååååååååååååå ondt at få dem væk, men så er den væk. Så kan der gå år inden, de kommer igen

Ja dem har jeg også haft, især da jeg var yngre. Og de gør virkelig meeegaaaa ondt. Men når de er presset forsvinder de igen

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Af en eller anden grund, så får jeg dem en gang i mellem, de gør herre nas, men jeg har faktisk aldrig søgt læge for dem

ej hvor mærkeligt. det vil jeg lige prøve at gøre senere

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

ej hvor mærkeligt. det vil jeg lige prøve at gøre senere

Bare lige husk.... Det gør altså vildt nas. Det er lige det sortner for øjnene, nogen gange....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.