hjælp til valg af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Kay

Filuca skriver:

Ikea har rigtig billige rammer, så jeg ville købe 4 i den størrelse, du ønsker billederne forstørret til - kunne se så fint ud med 4 meget ens billeder sammen, men hvor hun alligevel har forskellige ansigtsudtryk

jaaa... men vi bor på 54 kvm 2 voksne og elna... så der er ik meget væg plads tilbage og heller ej hylde plads... selvom jeg ville elske at havde store billeder hængende af hende alle steder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Kay

Frk.S skriver:

Det er svært, for hvor er hun da skøn.

Men jeg har stemt på nr. 2 - er vild med det frække smil hun viser der. 

tror måske det b,iver nr. 2 og 4  skal bare lige finde ud af hvor der er plads 

Anmeld

29. maj 2013

Kay

tinasmor skriver:

Baby.dk er da vist ikke til meget hjælpe, da der næsten er lige mange stemmer på dem alle Det må jo betyde, at hun er lige skøn på alle sammen

ja det er sgu ik meget hjælp 

Anmeld

29. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih det er nogle fine forårs billeder!! Jeg har stemt nr 1, men er også ret vild med nr 2, så syntes det er svært at vælge! Vh stine

Anmeld

29. maj 2013

Kay

StineW79 skriver:

Ih det er nogle fine forårs billeder!! Jeg har stemt nr 1, men er også ret vild med nr 2, så syntes det er svært at vælge! Vh stine

ja det er så svært 

Anmeld

29. maj 2013

Isabella_mor

nummer 4

Anmeld

29. maj 2013

MortilElias2010

Kay skriver:

vi har ingen billeder fremme her hjemme af elna 

så har fundet et pår stykker... men kan ik vælge hvilken et af disse med anemoner det skal være  hun er jo skøn på dem alle 

Dejlige billeder  Mine foretrukne vil dog være 1 eller 4 - og hvorfor ikke bare tage dem alle og så bare sætte dem i forskellige værelser ? 

Anmeld

29. maj 2013

Kay

MortilElias2010 skriver:

Dejlige billeder  Mine foretrukne vil dog være 1 eller 4 - og hvorfor ikke bare tage dem alle og så bare sætte dem i forskellige værelser ? 

jo vi har lige nøj agtig 4 rum... køkken/stue/allrum, lille bitte gang, soveværelse og badeværelset... smukt syn når man sidder 

vi har kun 54 kvm. så det er ik rum eller plads vi har mest af

Anmeld

30. maj 2013

Moma

Ved ikke, om du har valgt. Men jeg synes nummer fire - selvom de alle er rigtigt skønne af hende.

Anmeld

30. maj 2013

banana3

Kay skriver:

vi har ingen billeder fremme her hjemme af elna 

så har fundet et pår stykker... men kan ik vælge hvilken et af disse med anemoner det skal være  hun er jo skøn på dem alle 

Hvor er hun sød, og sikke en fantastisk baggrund! Synes billede 2 er et fantastisk billede.. Det virker på en måde mere personligt, men ved ikke lige hvad der gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.