jydeinden skriver:
jeg forstår ærligt ikke hvorfor man vil tage en computer fra en voksen mand.. helt ærligt hvis ikke det dur at snakke med manden som den voksne han forhåbenligt er, så forstår jeg da slet ikke man er i et forhold med vedkommende. Her i huset elsker vi heldigvis begge to vores computer, og bruger en del tid sammen der, men selv hvis vi var uenige ville jeg da ikke gide og rende rundt og lege hans mor. "hvis ikke du gør sådan og sådan, når jeg siger at du skal, så sker der sådan og sådan" hvis ikke det er at tale og afgerer som om at det var ens barn så ved jeg hvad er 
Det er sagt en smule i sjov, men altså også for alvor. Hun er jo nødt til, at få hul igennem på en eller anden måde, for at de kan få snakket ud, hvis det så skal være så drastisk at fjerne computeren, så ok for mig.
Hvis de ikke får snakket, så er det skisme svært at vurdere, om man skal blive i forholdet eller finde andre veje.
Derfor svarede jeg, som jeg gjorde

PS. Synes for øvrigt absolut ikke, at det er at lege mor, det er da at forsøge at være kone/kæreste på højeste plan, altså gerne at ville være sammen med den man elsker...
Anmeld