Den der computer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
7 svar
5 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror min mand er afhængelig af sin computer, når han kommer hjem fra job tænder han den og begynder at snakke over Skype med vennerne, Samtidig med de spiller et skydespil.
Og det fortsætter så egentlig i nogle timer (hvis ikke hele dagen!) og når vores barn er lagt i seng, ja så stryger han direkte ind på kontoret får at snakke - og spille..

Har flere gange snakket med ham på en stille og rolig måde, og forklaret ham at jeg også har brug for at være sammen med ham.
Vi har haft den snak så mange gange, og der sker bare ingenting!
Vi er kun sammen når vores barn er vågen for så hjælpes vi ad med at lege skifte ble osv..

Hvordan får jeg sagt tingene så han kan se jeg mener det! For er træt af at gentage mig selv, uden resultat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

NinaNymannMadsen

Tag strømmen fra computeren og så sæt dig ned med og forklar det.
Det havde jeg gjort. Og ellers må du tage den helt fra ham eller i laver nogen regler sammen om hvornår han må spille og hvornår i skal ha tid sammen

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

NinaNymannMadsen skriver:

Tag strømmen fra computeren og så sæt dig ned med og forklar det.
Det havde jeg gjort. Og ellers må du tage den helt fra ham eller i laver nogen regler sammen om hvornår han må spille og hvornår i skal ha tid sammen

Det har jeg prøvet, men så går der skisme kun to dage og så den squ gal igen :s...
Han er en god mand på alle andre fronter men lige på den med computer der halter han desværre. Og ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op.

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

Sig til ham, at hvis han ikke manner sig op, så er computeren væk en dag, når han kommer hjem - og det vil den så være, til han forstår, at man er to i et forhold, og du ikke kan leve med hans fravær mere

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Sig til ham, at hvis han ikke manner sig op, så er computeren væk en dag, når han kommer hjem - og det vil den så være, til han forstår, at man er to i et forhold, og du ikke kan leve med hans fravær mere

Kunne være jeg skulle prøve det, for det hjælper åbenbart ikke at sige det stille og roligt.

Anmeld

27. maj 2013

jydeinden

jeg forstår ærligt ikke hvorfor man vil tage en computer fra en voksen mand.. helt ærligt hvis ikke det dur at snakke med manden som den voksne han forhåbenligt er, så forstår jeg da slet ikke man er i et forhold med vedkommende. Her i huset elsker vi heldigvis begge to vores computer, og bruger en del tid sammen der, men selv hvis vi var uenige ville jeg da ikke gide og rende rundt og lege hans mor. "hvis ikke du gør sådan og sådan, når jeg siger at du skal, så sker der sådan og sådan" hvis ikke det er at tale og afgerer som om at det var ens barn så ved jeg hvad er

Anmeld

27. maj 2013

Dot D

jydeinden skriver:

jeg forstår ærligt ikke hvorfor man vil tage en computer fra en voksen mand.. helt ærligt hvis ikke det dur at snakke med manden som den voksne han forhåbenligt er, så forstår jeg da slet ikke man er i et forhold med vedkommende. Her i huset elsker vi heldigvis begge to vores computer, og bruger en del tid sammen der, men selv hvis vi var uenige ville jeg da ikke gide og rende rundt og lege hans mor. "hvis ikke du gør sådan og sådan, når jeg siger at du skal, så sker der sådan og sådan" hvis ikke det er at tale og afgerer som om at det var ens barn så ved jeg hvad er

Det er sagt en smule i sjov, men altså også for alvor. Hun er jo nødt til, at få hul igennem på en eller anden måde, for at de kan få snakket ud, hvis det så skal være så drastisk at fjerne computeren, så ok for mig.

Hvis de ikke får snakket, så er det skisme svært at vurdere, om man skal blive i forholdet eller finde andre veje.

Derfor svarede jeg, som jeg gjorde

PS. Synes for øvrigt absolut ikke, at det er at lege mor, det er da at forsøge at være kone/kæreste på højeste plan, altså gerne at ville være sammen med den man elsker...

Anmeld

1. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg tror min mand er afhængelig af sin computer, når han kommer hjem fra job tænder han den og begynder at snakke over Skype med vennerne, Samtidig med de spiller et skydespil.
Og det fortsætter så egentlig i nogle timer (hvis ikke hele dagen!) og når vores barn er lagt i seng, ja så stryger han direkte ind på kontoret får at snakke - og spille..

Har flere gange snakket med ham på en stille og rolig måde, og forklaret ham at jeg også har brug for at være sammen med ham.
Vi har haft den snak så mange gange, og der sker bare ingenting!
Vi er kun sammen når vores barn er vågen for så hjælpes vi ad med at lege skifte ble osv..

Hvordan får jeg sagt tingene så han kan se jeg mener det! For er træt af at gentage mig selv, uden resultat!

Jeg kender en veninde der gik ind og slettede hans account/char

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.