bygningsmaler uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

er der nogle med denne uddannelse? erfarringer?

min kæreste skal igang med en uddannelse, han er ikke god til at koncentrere sig i skolen, han er ikke god til matematik, og han er ordblind. 

han skal ha et job hvor der ikke bliver "krævet" så meget i form af selvstændighed og papirarbejde og alt i den dur. 

han skal "bare" bruge sin krop og ikke så meget sit hoved. ummidelbart lyder denne uddannelse som noget han ville kunne magte og overskue. men tænker den nemmeset måde at tage stilling til det, er ved at hører fra folk der har uddannelsen og/eller arbejder med det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

er der nogle med denne uddannelse? erfarringer?

min kæreste skal igang med en uddannelse, han er ikke god til at koncentrere sig i skolen, han er ikke god til matematik, og han er ordblind. 

han skal ha et job hvor der ikke bliver "krævet" så meget i form af selvstændighed og papirarbejde og alt i den dur. 

han skal "bare" bruge sin krop og ikke så meget sit hoved. ummidelbart lyder denne uddannelse som noget han ville kunne magte og overskue. men tænker den nemmeset måde at tage stilling til det, er ved at hører fra folk der har uddannelsen og/eller arbejder med det ? 

Altså jeg har grundforløbet som maler man arbejder meget alene og vi havde it og matematik en gang om ugen ellers var det kun med opgaver som maler dansk havde jeg ikk 

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

Altså jeg har grundforløbet som maler man arbejder meget alene og vi havde it og matematik en gang om ugen ellers var det kun med opgaver som maler dansk havde jeg ikk 

det lyder godt. det lyder som noget min kæreste sagtens kan "klare"

Anmeld

27. maj 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

det lyder godt. det lyder som noget min kæreste sagtens kan "klare"

Jeg sys det var dejligt og arbejde selv også ved man de altid står til hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.