Bør vi rejse ?`Ville I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Tja det tænker jeg da... Hvis der var taget højde for andre udgifter som benzin, frisør, tandlæge, fødselsdage osv..

Okay tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Kom hid med jeres meninger 

Anmeld

27. maj 2013

Muffinmus

Vi bruger ca 3500 på mad og så lidt til hygge og vi er fem i huset...så ja, selvfølgelig ville jeg det så er der stadig lidt til overs til hygge, en bøf, biltur eller lign.

Anmeld

27. maj 2013

Filuca

Anonym skriver:

Kom hid med jeres meninger 

Afsted med jer! Man får nogle skønne oplevelser af at rejse - så jeg ville bestemt ikke tøve Herhjemme eeeeelsker vi at komme på ferie

Anmeld

27. maj 2013

Tulipan

Vent med at bestille turen til en uge før. Så ved du hvad du har sparet op plus rejsen er billigere fordi det er en afbudsrejse!

Anmeld

27. maj 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har snakket om at tage til Egypten til november i 15 dage.

Dette kræver vi sparer på pengene.

Når vi har betalt alt og lagt penge til siden til rejse har vi 5800 til mad.

Vi har dog legoland sæsonpas, så sommerferien bliver ikke helt kedelig.

Vi er 2 voksne og 2 børn. Den ene på 9 er her dog kun hver anden uge, og den anden er kun 4mdr.

Ville i ha taget afsted hvis i "kun" havde 5800,- til mad og hygge i de 5 mdr til November.

Hjælp!

Hvis i kan nå at spare op så syns jeg bestemt at i skal gøre det jeg er selv igang med at spare op til noget stort som er til oktober, og har fra januar til nu sparet over 10.000 sammen så det kan lade sig gøre og nogle mdr har jeg en god løn og andre har jeg mindre så det er meget forskelligt men er også kun min søn og jeg, og vi lever rigtig godt vil jeg sige

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Vi bruger ca 3500 på mad og så lidt til hygge og vi er fem i huset...så ja, selvfølgelig ville jeg det så er der stadig lidt til overs til hygge, en bøf, biltur eller lign.

Nå jamen så burde det helt klart at være muligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.