Mine forældre har sølvbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

Maja_4000

.. Til sommer ..

Og det betyder jo at jeg er nødt til at finde på noget!

Min lillebror bor stadig hjemme, og han er totalt teenager, som bare er blank (i ved hvordan sådan nogle teenagedrenge kan være? )

Min mor vil IKKE have noget stort med hornmusik osv. .. Men .. Jeg synes da at der inden mindste skal en æresport op! Er der nogle som har gode råd og forslag til hvordan det kan laves (gerne lidt anderledes end 'bare' gran og blomster) ..

Vil også meget gerne have gode råd til hvad de skal havet gave !

Håber der sidder nogle kloge hoveder derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Billemyre

Jeg ville finde nogle flotte birkegrene og sætte op, og så pynte med evt.:
- Sommerblomster
- Sløjfer
- Billeder af parret
- Serpentiner
- Vimpler på snor
- Flag

Hvis I gerne vil beholde det traditionelt, men uden hornmusikken (!), så kunne I tage en ghettoblaster med (hvis nogen af jer stadig har sådan en ) og sætte deres yndlingssang på, eller evt. den smukke 'Pachelbel - Canon in D'
I kan også nøjes med at afspille musikken over en telefon, på den måde bliver det også så dejligt uformelt og lidt humoristisk, og det vækker ikke naboerne, så der bliver gjort for meget stads af dem 

Derudover kan I jo sørge for dejlig morgenmad til dem

Mht. gave, så kender vi jo hverken dem ellers jeres gavebudget, hvilket jo er lidt essentielt
Men min bror og jeg gav selv mine forældre en tur på en rigtig lækker restaurant, da mine "gamle" er lidt af et par amatør-gourmeter
Det var da i hvert fald en idé.
Ellers er der:
- Forlænget weekend på hotel/kro/slot/sommerhus...
- Billetter til opera, ballet, teater, koncert m.m.
- En gartner (hvis de har have) til et par timers havenusning
- Wellness

Tjaaa.. Det er måske nok nogle lidt dyre ting..
Men ellers kan man bestille en stor plakat i glas og ramme med gode fotos af familien (kan bestilles på nettet ret billigt - Min mand og jeg har vores bryllupsbillede hængende, som i hvert fald er 1 meter i bredden )

Anmeld

27. maj 2013

Maja_4000

Billemyre skriver:

Jeg ville finde nogle flotte birkegrene og sætte op, og så pynte med evt.:
- Sommerblomster
- Sløjfer
- Billeder af parret
- Serpentiner
- Vimpler på snor
- Flag

Hvis I gerne vil beholde det traditionelt, men uden hornmusikken (!), så kunne I tage en ghettoblaster med (hvis nogen af jer stadig har sådan en ) og sætte deres yndlingssang på, eller evt. den smukke 'Pachelbel - Canon in D'
I kan også nøjes med at afspille musikken over en telefon, på den måde bliver det også så dejligt uformelt og lidt humoristisk, og det vækker ikke naboerne, så der bliver gjort for meget stads af dem 

Derudover kan I jo sørge for dejlig morgenmad til dem

Mht. gave, så kender vi jo hverken dem ellers jeres gavebudget, hvilket jo er lidt essentielt
Men min bror og jeg gav selv mine forældre en tur på en rigtig lækker restaurant, da mine "gamle" er lidt af et par amatør-gourmeter
Det var da i hvert fald en idé.
Ellers er der:
- Forlænget weekend på hotel/kro/slot/sommerhus...
- Billetter til opera, ballet, teater, koncert m.m.
- En gartner (hvis de har have) til et par timers havenusning
- Wellness

Tjaaa.. Det er måske nok nogle lidt dyre ting..
Men ellers kan man bestille en stor plakat i glas og ramme med gode fotos af familien (kan bestilles på nettet ret billigt - Min mand og jeg har vores bryllupsbillede hængende, som i hvert fald er 1 meter i bredden )

Mange tak for gode forslag

Anmeld

27. maj 2013

Billemyre

Maja_4000 skriver:

Mange tak for gode forslag

Selv tak

Anmeld

28. maj 2013

Maja_4000

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.