Slår, kradser og nikker skalder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
1 synes godt om
27. maj 2013

EKBJ

Min søns dagplejer har for nogle dage siden givet udtryk for, at han er meget slem over i dagplejen. Han slår, kradser, hiver i hår og nikker skalder. (jeg tænker, HVAD SØREN KAN DET VÆRE?) 

Nok har en et stort temperament, og kan godt skabe sig når han får et nej. Men ligefrem til at slå, kradse og direkte overfalde de andre børn hvis ikke han får det legetøj de sidder med??? 

Man føler sig sgu lidt som en dårlig mor når ens barn opføre sig sådan.. 

Jeg indrømmer gerne at han pga mine psykiske problemer og min kærestes sorg, ikke har fået den opmærksomhed han skulle....men kan dette skyldes hans opførsel?? Gør han det for at få opmærksom?

HAN ER 1 ÅR.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Kay

det korte svar er ja... det kan sagtens være derfor... i den alder hedder det dårlig opmøærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed... (ikke at jeg siger i selt ikke giver ham opmærksomhed)  

ved det kan være svært med prøv at få det vendt inden det bliver et mønster der sidder fast i ham 

Anmeld

27. maj 2013

EKBJ

Kay skriver:

det korte svar er ja... det kan sagtens være derfor... i den alder hedder det dårlig opmøærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed... (ikke at jeg siger i selt ikke giver ham opmærksomhed)  

ved det kan være svært med prøv at få det vendt inden det bliver et mønster der sidder fast i ham 

Har både haft fat i sundhedsplejersken og dagpleje konsulentet for, at høre hvad jeg kan gøre inden det går for hvidt! :s 

Man får da helt dårlig samvittighed når man tænker på, at det er ens egen skyld at han er sådan...(VORES skyld)

Anmeld

27. maj 2013

Mum33

Tror da uden tvivl det er årsagen til hans opførsel  Håber I kan få vendt denne udvikling 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.