Hvor sover jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

M&N

Hvor sover jeres baby om dagen og hvor sover de om natten?

Min datter sover i sin slyngevugge om dagen eller på et tæppe i sofaen ved siden af mig. Om natten sover hun i sin seng der står op ad min side af sengen 

Idag er hun dog blevet vaccineret, og hun blev lagt i sin seng - der er frisk luft og fuldt daglys derinde. Kan det smadre hendes søvn om natten ved at jeg har lagt hende derinde?

Hvad gør i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Mum33

MorTilMalucca skriver:

Min datter sover i sin slyngevugge om dagen eller på et tæppe i sofaen ved siden af mig. Om natten sover hun i sin seng der står op ad min side af sengen 

Idag er hun dog blevet vaccineret, og hun blev lagt i sin seng - der er frisk luft og fuldt daglys derinde. Kan det smadre hendes søvn om natten ved at jeg har lagt hende derinde?

Hvad gør i? 

Det tror jeg ikke ødelægger noget  Min søn sover om dagen i sin barnevogn i haven og om natten i sin lift ved sengen. Nogle gange sover han videre mellem os, når han er blevet ammet.  Han er 3 mdr 

Anmeld

27. maj 2013

Michelle88

Vores datter sove ude i barnevognen om dagen og i sin vugge om natten. Hun stoppede med at sove inde i soveværelset i sidste uge da hun var 6 uger, da hun sover igennem om natten nu og da vi heller ikke kunne sove for alle hendes små lyde hun laver når hun sover..

Anmeld

27. maj 2013

Hullabullabulla

MorTilMalucca skriver:

Hvad gør i? 

Om dagen ude i barnevognen eller i sofaen - om aftenen i sofaen og om natten i liften ved siden af min seng (vi har værelser ovenpå men stue nedenunder)

Anmeld

27. maj 2013

Kay

elna sover altid lur uden for i hendes barnevogn og om natten i hendes seng sådan har det været siden hun var et par måneder gammel  

1 gang er hun blevet puttet til lur inden for... og det var den ene formiddag da termometeret sagde -12 grader uden for... og babyer må jo ik sove ude når der er under - 10  

det ødlagde ikke hendes søvn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.