Enirt skriver:
Mange tak for svar.
Mine veninder kender ikke rigtig hinanden, fordi jeg har mødt dem på forskellig vis. Så tror ikke de lige slår sig sammen.
Har du nogle forslag som ligger på omkring de max 200.
Tænker at nogle af dine forslag bliver lidt dyre. og så har jeg også en lille søn. Så det er ikke så nemt bare lige at smutte i byen for at spise, shoppe eller lign.
Mit fødselsdagsgave budget ligger også altid på omkring de 200,- og jeg plejer at købe sådan nogle ting

I Matas kan man f.eks. få fodbadeolie til ca. 35,- og fodbadesalt til en flad 10'er

(Og alt muligt andet ret billigt og godt for hud og hår

)
Jeg har også lige købt gave til en kollega for samme beløb og der fik jeg 250 g. god kaffe, en høj flaske med hvidvinseddike-dressing med ingefær, en lille kogebog med lækre salater, oliventapenade og det der fodpleje-halløj jeg skrev om før, til 194,-

Smykker i f.eks. Glitter og tøj i f.eks. H&M kan man også sagtens få for sådan et beløb og meget mindre...
Så det er bestemt muligt!
Men ellers kan man ønske sig en veninde hygge-aften i gave - Det har jeg selv lavet til min veninde; Nogle gode film under armen, handle lidt lækre snacks, købe et par af de der billige poser med ansigtmasker fra Matas og så en billig flaske hvidvin
Anmeld