Veninder søges Ballerup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2013

Sommerfugle

Hej alle sammen 

Jeg hedder Heidi, og efter jeg blev mor tilbage i 2009 til min søn Jonas, er der veninderne stille og roligt hoppet fra. Så ville være rigtig dejligt med nogen som er på det samme stadie som mig i livet, enten gravide eller med børn 

Kan starte med og fortælle jeg 23 år, Og bor i ballerup, her har vi boet et lille års tid i rækkehus. 

Har som sagt Jonas på 3 år, og så har vi lille Lukas på 2 måneder. 

Men ville være rigtig dejligt med nogen som er friske både på og lave ting med børnene men også uden nogen gange. 

Ha en skøn dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Moar2012

Sommerfugle skriver:

Hej alle sammen 

Jeg hedder Heidi, og efter jeg blev mor tilbage i 2009 til min søn Jonas, er der veninderne stille og roligt hoppet fra. Så ville være rigtig dejligt med nogen som er på det samme stadie som mig i livet, enten gravide eller med børn 

Kan starte med og fortælle jeg 23 år, Og bor i ballerup, her har vi boet et lille års tid i rækkehus. 

Har som sagt Jonas på 3 år, og så har vi lille Lukas på 2 måneder. 

Men ville være rigtig dejligt med nogen som er friske både på og lave ting med børnene men også uden nogen gange. 

Ha en skøn dag  

Hej
Det er altid rart at møde nye mennesker:-) jeg bor godt nok i Ishøj men der er direkte bus:-)
Jeg hat Yasmin fra januar 2010 og så har jeg Samet på 8 måneder og vi vil gerne møde nye legekammerater.. Så du skriver bare..

Anmeld

27. maj 2013

Moar2012

Jeg er forresten 26

Anmeld

27. maj 2013

Sommerfugle

Hej Jamen det lyder rigtig godt, det jo rimleig tæt på når det skal være  

Har du en facebook? det er noget nemmere nogen gange. 

Anmeld

27. maj 2013

MIWULA

Her er du også velkommen til at skrive. 

Jeg er 24 år som bor i Taastrup med min mand og vores søn på 2 år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.