Samlet tv + trådløs bredbånd.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
13 svar
6 synes godt om
27. maj 2013

HeidiØ

Hej piger.

Vi overvejer at skifte begge dele. Lige nu har vi Boxer tv og 3 internet. Men vi ønsker det samlet et sted, bedre internet og flere kanaler.

Har du en samlet pakkeløsning?? I så fald, hvor og hvor dyrt?

Det er jo totalt jungle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Cbank

Jeg ved Fullrate har en pakkeløsning. (Dog ved jeg ikke mere om dette)

Herhjemme har vi tdc hometrio. Det funger super godt med 45 kanaler og hurtigt internet til 514 kr/ mdr. (Her kan I vælge flere kananler og I kan også vælge optagefunktion hvis det er noget I vil have.) 

Men ja, det kan jo være som at finde en nål i en høstak. 

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Cbank skriver:

Jeg ved Fullrate har en pakkeløsning. (Dog ved jeg ikke mere om dette)

Herhjemme har vi tdc hometrio. Det funger super godt med 45 kanaler og hurtigt internet til 514 kr/ mdr. (Her kan I vælge flere kananler og I kan også vælge optagefunktion hvis det er noget I vil have.) 

Men ja, det kan jo være som at finde en nål i en høstak. 

Okay ja, det var da noget billiger end det jeg fandt på Yousee. Den vil jeg lige lure på, thanks

Anmeld

27. maj 2013

Lene Unik

Vi har Yousee lige nu, men er ikke tilfreds med internetdelen. I vores grundejerforening arbejdes der på at vi kan få Fibernet (Waoo) og umiddelbart tænker vi at det springer vi på, specielt fordi der kan vi få en meget hurtigere hastighed på internettet. Vi er mange der er på samtidig, både på computere, skype og f.eks. TV via Netflix, så internettet bliver hurtigt belastet.

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Lene Unik skriver:

Vi har Yousee lige nu, men er ikke tilfreds med internetdelen. I vores grundejerforening arbejdes der på at vi kan få Fibernet (Waoo) og umiddelbart tænker vi at det springer vi på, specielt fordi der kan vi få en meget hurtigere hastighed på internettet. Vi er mange der er på samtidig, både på computere, skype og f.eks. TV via Netflix, så internettet bliver hurtigt belastet.

Okay, det er faktisk godt du siger det, overvejede nemlig Yousee. Og er egentlig sikker på vi har fibernet liggende.. det må jeg da lige kigge på

Anmeld

27. maj 2013

Mettefpigen

Jeg har yousee og er glad for det :-)

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Mettefpigen skriver:

Jeg har yousee og er glad for det :-)

Både tv og internet?

Anmeld

27. maj 2013

Mettefpigen

HeidiØ skriver:

JJa

Både tv og internet?

Jaa både tv/internet og en boks :-)

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Mettefpigen skriver:

Jaa både tv/internet og en boks :-)

Hvad giver du så for det pr måned? Og har du alle kanaler?

Anmeld

27. maj 2013

baby012

HeidiØ skriver:

Hej piger.

Vi overvejer at skifte begge dele. Lige nu har vi Boxer tv og 3 internet. Men vi ønsker det samlet et sted, bedre internet og flere kanaler.

Har du en samlet pakkeløsning?? I så fald, hvor og hvor dyrt?

Det er jo totalt jungle!

Vi har TDC bredbånd til 200 om måneden

derudover har vi viaplay, nutv og TV2 play. 260 kr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.