Hurra!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
13 svar
16 synes godt om
27. maj 2013

gædde/gitte

Nu har vi officielt haft vores første forsøg- i lørdags!!

Er kæmpe glad! - utrolig lækker følelse at vi begge duede denne gang! Jeg havde lavet 3 æg på 19 og manden havde 5.000.000 super svømmere!
OG vi kom ind til Bjørn

Så helt igennem en kanon oplevelse! om det så udvikler sig til en endnu federe oplevelse eller ej, det tager vi til den tid.... er bare så skønt at vi endelig har taget et skridt frem!

Ps....... øhmmm..... er der andre der har prøvet at have så vilde ægløsnings avser, at I fik krampe i nødudgangen?? kunne overhovede ikke sidde rigtigt på en stol igår og gik som en med hæmorider langt op i nakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

BigHope13

gædde/gitte skriver:

Er kæmpe glad! - utrolig lækker følelse at vi begge duede denne gang! Jeg havde lavet 3 æg på 19 og manden havde 5.000.000 super svømmere!
OG vi kom ind til Bjørn

Så helt igennem en kanon oplevelse! om det så udvikler sig til en endnu federe oplevelse eller ej, det tager vi til den tid.... er bare så skønt at vi endelig har taget et skridt frem!

Ps....... øhmmm..... er der andre der har prøvet at have så vilde ægløsnings avser, at I fik krampe i nødudgangen?? kunne overhovede ikke sidde rigtigt på en stol igår og gik som en med hæmorider langt op i nakken

Uhh hvor spændende, krydser fingre for at det lykkedes
min ægløsning i det første forsøg føltes også lidt sådan. Kunne kun sidde ned hvis det jeg kunne have venstre ven strukket helt ud. Åhh kroppen er en besynderlig en.

Anmeld

27. maj 2013

Moma

Ej kæmpe stort tillykke! Dejligt positivt og glad indlæg efter dit sidste indlæg.

Håber det bedste for jer

P.S. Ved ikke noget om dit p.s., men jeg undskyld mig - trak noget på smilebåndet (stor underdrivelse) af din ligefremme måde at skrive på

Anmeld

27. maj 2013

Dianabk

gædde/gitte skriver:

OG vi kom ind til Bjørn

Håber på det bedste for jer

Anmeld

27. maj 2013

CroQuis

gædde/gitte skriver:

OG vi kom ind til Bjørn

Ej hvor dejligt  Sikke nogle fine tal 

for jer....

Vedr. dit PS, så ja jeg har prøvet det i de første par dage efter ÆL 

Sad fandme og spjættede til mc teori, fordi jeg fik nogle "kramper" i nødudgangen 

Anmeld

27. maj 2013

gædde/gitte

Tak alle sammen

er utrolig lettet over at høre, at jeg ikke er den eneste med de uheldige kramper!

er du sunshine det gør nuller naller... og hvad gør man?? hvis det var et ben der krampede så rettede man det ud. En for så ville man gå det væk.... men et numsehul??... min mand havde et forslag jaaaaa.... typisk et typisk mande forslag

til det kunne jeg kun sige "GLEM DET!"

Anmeld

27. maj 2013

modesty

gædde/gitte skriver:

OG vi kom ind til Bjørn

Super. 

Anmeld

27. maj 2013

ønskebørn74

gædde/gitte skriver:

Tak alle sammen

er utrolig lettet over at høre, at jeg ikke er den eneste med de uheldige kramper!

er du sunshine det gør nuller naller... og hvad gør man?? hvis det var et ben der krampede så rettede man det ud. En for så ville man gå det væk.... men et numsehul??... min mand havde et forslag jaaaaa.... typisk et typisk mande forslag

til det kunne jeg kun sige "GLEM DET!"

LOL.. Det kan nu være en fornøjelse..  

Anmeld

27. maj 2013

gædde/gitte

ønskebarn74 skriver:

LOL.. Det kan nu være en fornøjelse..  

ha ha ha ha din frækkert

Anmeld

27. maj 2013

ønskebørn74

gædde/gitte skriver:

ha ha ha ha din frækkert

Jep.. Men har jo også min egen private sexgud.. 

Spøg til side.. Hans forslag er ikke dumt.. Gjort rigtigt er der behagelig afslapningen efter til bagudgange.. 

For at i står med to streger snart.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.