Hjælp til spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

Hurtigt spørgsmål kan ik huske om baby på 1 år må komme i dagpleje når baby hat mellemøresbetændelse ? ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hurtigt spørgsmål kan ik huske om baby på 1 år må komme i dagpleje når baby hat mellemøresbetændelse ? ? 

syge børn skal holdes hjemme

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ja det er jo det... Mit problem er lidt, at jeg er li kommet tilbage fra barsel, og har allerede haft Barn syg flere gang og selv været syg flere gange, men det er jo ik noget jeg/vi kan gøre for.. min baby er bare meget ramt af alt det sygdom, måske er det os fordi han kun har været i institution i lidt over en måned, og selvfølgelig skal tage mod bakterie Osv? Men tør ik ringe til min chef og sige barn syg igen? Har selv lige været syg i en uge og arbejdet en dag efter,'og nu har jeg barn syg igen? Hvis du forstår :-)

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Har ikke andre til at tage mit barn idag så jg kan ta på job

Anmeld

27. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ja det er jo det... Mit problem er lidt, at jeg er li kommet tilbage fra barsel, og har allerede haft Barn syg flere gang og selv været syg flere gange, men det er jo ik noget jeg/vi kan gøre for.. min baby er bare meget ramt af alt det sygdom, måske er det os fordi han kun har været i institution i lidt over en måned, og selvfølgelig skal tage mod bakterie Osv? Men tør ik ringe til min chef og sige barn syg igen? Har selv lige været syg i en uge og arbejdet en dag efter,'og nu har jeg barn syg igen? Hvis du forstår :-)

forstår dig så udemærket.. men det er heller ik fair for dit barn at blive sendt afsted når det er sløjt.. det er heller ik fair for dpmor og de andre unger at der kommer et barn der har brug for det mere omsorg m. opmærksomhed grundet sygdom..sygdom..

Anmeld

27. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

I min søns vuggestue siger de at hvis de er på penicilin, feberfrie og ikke kræver ekstra omsorg må de gerne komme afsted. 

De skal selvfølgelig ikke være påvirkede af at de er syge. 

Anmeld

27. maj 2013

FruK

Må og må... Hvis du vurderer (uden at tænke på chefen), at han er frisk nok til det, så må han vel. Har han feber eller er sløj, er det hverken fair overfor ham eller dp-mor.

Lidt uheldigt selvfølgelig, når du lige er startet på arbejde. Men det er nok meget almindeligt at de bliver ekstra ramt lige i starten. 

Er man syg så er man syg - men jeg ville nok vælge selv at gå på arbejde, selvom jeg var sløj, hvis jeg på nogen måde kunne slæbe mig afsted og så prioritere babys sygedage. 

Håber det bliver bedre hen ad vejen.... 

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Må og må... Hvis du vurderer (uden at tænke på chefen), at han er frisk nok til det, så må han vel. Har han feber eller er sløj, er det hverken fair overfor ham eller dp-mor.

Lidt uheldigt selvfølgelig, når du lige er startet på arbejde. Men det er nok meget almindeligt at de bliver ekstra ramt lige i starten. 

Er man syg så er man syg - men jeg ville nok vælge selv at gå på arbejde, selvom jeg var sløj, hvis jeg på nogen måde kunne slæbe mig afsted og så prioritere babys sygedage. 

Håber det bliver bedre hen ad vejen.... 

Ja det rigtig.. Jeg havde roskildesyge/omgangsyge så kunne ike gå på job desværre!! :-( 

Anmeld

27. maj 2013

FruK

Anonym skriver:

Ja det rigtig.. Jeg havde roskildesyge/omgangsyge så kunne ike gå på job desværre!! :-( 

Ej, det duer ikke rigtig at bevæge sug ud med det.  

Hvad bestemte du dig til?

Hvis jeg var dig ville jeg måske lige sige til chefen, at du er ked af at der har været så meget, og at du håber på at det bliver bedre, når han lige har vænnet sig til at være i dp.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ej, det duer ikke rigtig at bevæge sug ud med det.  

Hvad bestemte du dig til?

Hvis jeg var dig ville jeg måske lige sige til chefen, at du er ked af at der har været så meget, og at du håber på at det bliver bedre, når han lige har vænnet sig til at være i dp.

Han græder hver gang han skal afleveres i dp :-(  men meldte barn syg og sagde jeg var ked af det over det.. Men har kun en måned tilbage at arbejde fordi så jeg færdig med min uddannelse, og så var det menigen at vi elever ik bliver efter, fordi de skal ha nye elever da det jo er billigst osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.