Hvornår er det fredag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.059 visninger
7 svar
7 synes godt om
26. maj 2013

Papillon

"På fredag" - ja, men der er jo så lang tid til! Jeg har testdag fredag, og normalt glemmer jeg det indtil et par dage før, men denne gang.. Denne gang tæller jeg dage ned, for jeg er så spændt! Lige siden ægløsning har jeg haft murren og ingen i underlivet, ikke konstant, men hver dag. Det er sikkert indbildning og ingenting, men man kan jo stadig håbe 

Please, lad os vente et lille februarbarn! (jaja, jeg har regnet termin, hvis nu, shhh!)

Bare et lille indlæg for at få afløb for tankerne. Godt vi har travlt i på studiet den næste uge, så tiden går lidt hurtigere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Chevro

Kitkat92 skriver:

"På fredag" - ja, men der er jo så lang tid til! Jeg har testdag fredag, og normalt glemmer jeg det indtil et par dage før, men denne gang.. Denne gang tæller jeg dage ned, for jeg er så spændt! Lige siden ægløsning har jeg haft murren og ingen i underlivet, ikke konstant, men hver dag. Det er sikkert indbildning og ingenting, men man kan jo stadig håbe 

Please, lad os vente et lille februarbarn! (jaja, jeg har regnet termin, hvis nu, shhh!)

Bare et lille indlæg for at få afløb for tankerne. Godt vi har travlt i på studiet den næste uge, så tiden går lidt hurtigere!

Krydser fingre for at den er positiv! (:

Men nyd alligevel ventetiden - det er utroligt så glad man bliver, "bare" af tanken ! En fantastisk følelse af, Uh tænk nu hvis! <3

Anmeld

29. maj 2013

Papillon

Chevro skriver:

Krydser fingre for at den er positiv! (:

Men nyd alligevel ventetiden - det er utroligt så glad man bliver, "bare" af tanken ! En fantastisk følelse af, Uh tænk nu hvis! <3

Tak

Men jeg er så bange for at blive skuffet, igen igen igen 

Og nøj en kamp, jeg kæmper med mig selv i øjeblikket for ikke at teste før fredag.. Tænker lidt, at hvad gør det, hvis bare jeg tester i morgen? Så ville jeg være "3+6"  Men kunne man så ikke ligeså godt vente til fredag, men.. Arrgh. Ventetiden er ikke mig.

Anmeld

29. maj 2013

banana3

Kitkat92 skriver:

Tak

Men jeg er så bange for at blive skuffet, igen igen igen 

Og nøj en kamp, jeg kæmper med mig selv i øjeblikket for ikke at teste før fredag.. Tænker lidt, at hvad gør det, hvis bare jeg tester i morgen? Så ville jeg være "3+6"  Men kunne man så ikke ligeså godt vente til fredag, men.. Arrgh. Ventetiden er ikke mig.

Årh jeg kan heller aldrig vente med noget! Det skal helst ske her og nu

Jeg krydser for at den er der..

Anmeld

29. maj 2013

Kief31

Kitkat92 skriver:

Prøv her:
http://www.erdetfredag.dk/

Anmeld

29. maj 2013

Papillon

banana3 skriver:

Årh jeg kan heller aldrig vente med noget! Det skal helst ske her og nu

Jeg krydser for at den er der..

Tak

Anmeld

29. maj 2013

Papillon

Kief31 skriver:

Prøv her:
http://www.erdetfredag.dk/

Haha Den passer godt i dette tilfælde

Anmeld

29. maj 2013

Papillon

Forresten er min ene kat (kastreret han) blevet hel vild med mig på det sidste. Normalt er det ellers kæresten, der hitter. Kan det være, at han ved noget, som vi mennesker ikke ved?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.