Natbleen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
8 svar
2 synes godt om
26. maj 2013

Leneur

Hvornår smed jeres børn natbleen? Min datter har været blefri om dagen i næsten et år nu men bruger stadig natble. Jeg har prøvet at lade hende sove uden men altid med uheld til følge og på trods af våde trusser og våde lagner, vågner hun ikke ved det, hvilket jeg jo havde håbet på men nej, så hvornår skal man begynde at blive bekymret? Hun er 3,9 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Lise

Leneur skriver:

Hvornår smed jeres børn natbleen? Min datter har været blefri om dagen i næsten et år nu men bruger stadig natble. Jeg har prøvet at lade hende sove uden men altid med uheld til følge og på trods af våde trusser og våde lagner, vågner hun ikke ved det, hvilket jeg jo havde håbet på men nej, så hvornår skal man begynde at blive bekymret? Hun er 3,9 år.

Du skal vist ikke blive bekymret før hun er syv år og stadig gør det... eller, jeg tror slet ikke man behøver at blive bekymret - det kan jo afhjælpes. Men lægen hjælper ikke før de er syv år gamle.

Anmeld

26. maj 2013

Leneur

Lise skriver:

Du skal vist ikke blive bekymret før hun er syv år og stadig gør det... eller, jeg tror slet ikke man behøver at blive bekymret - det kan jo afhjælpes. Men lægen hjælper ikke før de er syv år gamle.

Ok, ja så er der da lidt tid at løbe på.

Anmeld

26. maj 2013

Lunae

Vores datter blev blefri da hun var 2,4 år. Efter en mdr var hun også af med natbleen!

Anmeld

26. maj 2013

Laulund87

Min datter blev blefri for næsten et år siden og har lige, som i denne uge, smidt natbleen. Hun er 3,5 år.

Jeg har ikke været bekymret, men var da begyndt at tænke over det og undre mig en smule.. Hun havde næsten altid tørre bleer om morgenen, men en gang imellem var den tung. Der har så ikke været noget et par måneder og så tænkte jeg det var nu.

Så nu får hun kun en lille smule at drikke efter aftensmaden og så SKAL hun tisse lige inden hun kommer i seng og det går rigtig fint. Det er ikke engang sådan at hun skal skynde sig på toilet når hun vågner

Anmeld

26. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når bleen er tør om morgnen, er de klar tilsat smide natbleen ca. Vh stine

Anmeld

26. maj 2013

ESV

Leneur skriver:

Emilie smed bleen for 3 uger siden hun er 3 1/2 i sidste uge røg nat bleen men den har vi taget i etaper. I starten fik hun den på til natten. Så kom hun i seng uden ble men kom på toilettet og fik så ble på inden vi gik i seng og da den havde været tør et par dage kommuneråd bare ud på toilette og så i seng igen uden ble. Hun vågner dårligt af toilet besøget og der har ikke været nogen uheld.

Anmeld

26. maj 2013

Tip!

Min søn smed natbleen samtidig med bleen om dagen.. Han var 3 år og 4 mdr.. 

Anmeld

26. maj 2013

Pige2009

Leneur skriver:

Laura stoppede med at tisse om natten, da hun var 2 år. Men jeg har nogle venner hvis datter stadig bruger ble om natten og hun er snart 5 år, så det er vist meget forskelligt fra barn til barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.