Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pussekat skriver: hejsajeg her få tage hud af på min mave og ryg for 3 uge siden og slå være lukke med i dag er sprang slå op igen så her være ved natlæge og få det lukke og jeg skal op til eje læge i morgen og se hvad han sige til det øv øv øv give ikke det her for nu skal jeg nok op til læge være dag for det kom til at lukke av av skal sige de gjor ondt da det sprang op da og jeg her være ved eje læge 1 gang og natlæge 5 gang og de her hele tid sige det være super flot ja men hvad da kan det så sprang op igen p.. og lort her ikke tid til det her
hejsajeg her få tage hud af på min mave og ryg for 3 uge siden og slå være lukke med i dag er sprang slå op igen så her være ved natlæge og få det lukke og jeg skal op til eje læge i morgen og se hvad han sige til det øv øv øv give ikke det her for nu skal jeg nok op til læge være dag for det kom til at lukke av av skal sige de gjor ondt da det sprang op da og jeg her være ved eje læge 1 gang og natlæge 5 gang og de her hele tid sige det være super flot ja men hvad da kan det så sprang op igen p.. og lort her ikke tid til det her
Øv hvor surt træls at du skal gå alt det igennem..
Du må forholde dig mere roligt, så det ikke springer op igen..
khaleesi skriver: Øv hvor surt træls at du skal gå alt det igennem.. Du må forholde dig mere roligt, så det ikke springer op igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128