hud på min mave og ryg er sprang op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
2 svar
1 synes godt om
26. maj 2013

pussekat

hejsa
jeg her få tage hud af på min mave og ryg for 3 uge siden og slå være lukke med i dag er sprang slå op igen så her være ved natlæge og få det lukke og jeg skal op til eje læge i morgen og se hvad han sige til det øv øv øv give ikke det her for nu skal jeg nok op til læge være dag for det kom til at lukke av av skal sige de gjor ondt da det sprang op da og jeg her være ved eje læge 1 gang og natlæge 5 gang og de her hele tid sige det være super flot ja men hvad da kan det så sprang op igen
p.. og lort her ikke tid til det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

khaleesi

pussekat skriver:

hejsa
jeg her få tage hud af på min mave og ryg for 3 uge siden og slå være lukke med i dag er sprang slå op igen så her være ved natlæge og få det lukke og jeg skal op til eje læge i morgen og se hvad han sige til det øv øv øv give ikke det her for nu skal jeg nok op til læge være dag for det kom til at lukke av av skal sige de gjor ondt da det sprang op da og jeg her være ved eje læge 1 gang og natlæge 5 gang og de her hele tid sige det være super flot ja men hvad da kan det så sprang op igen
p.. og lort her ikke tid til det her

Øv hvor surt træls at du skal gå alt det igennem..

Du må forholde dig mere roligt, så det ikke springer op igen..

Anmeld

28. maj 2013

pussekat

khaleesi skriver:

Øv hvor surt træls at du skal gå alt det igennem..

Du må forholde dig mere roligt, så det ikke springer op igen..

hejsa
ja men jeg være ved læge i går og det er springer op så skal gå i 10 dag mere men så når lukke på for det hele op nu han kun se der er gordi de være gamle arvvær der ind give ikke det her
men tak håbet det lukke med og der kan gå op til 6 månde før det er lukke hele i håbet jeg ikke på da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.