ble fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

NinaNymannMadsen

VIPpigen skriver:

Jeg tror helt sikkert jeres yngste begynder tidligere, fordi hun har storesøster at se på, så hun skal nok komme om noget tid...

Jeg tror bestemt også det er vigtigt at tage det i deres tempo, så kommer man bare længst. Lilje har så få uheld, at det ikke er noget jeg ser unormalt, allerede nu er vi på max 1 uheld om ugen.

Natbleen fulgte ret hurtigt efter herhjemme. Og hun vågner om natten nu, og kalder når hun skal på potte, og ellers klare hun natten igennem uden problemer. Er du vimmer det kan mærkes i skraldespanden haha. 

Det er jo bare skønt når det er sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Kløver

En fra min Mødregruppe havde læst at nervesystemet ikke er udviklet til at sammenkoble tisserefleksen før de er 3 år, så det kan ikke forventes at de kan lære det før, Daniel er knap 2.5 og ikke noget der ligner klar til at smide bleen
Flot af jeres pige, og tror først msn skal have stabil dagsrutine hvor hun er vant til at være blefri før man snakker natble

Anmeld

27. maj 2013

NinaNymannMadsen

Maja84 skriver:

En fra min Mødregruppe havde læst at nervesystemet ikke er udviklet til at sammenkoble tisserefleksen før de er 3 år, så det kan ikke forventes at de kan lære det før, Daniel er knap 2.5 og ikke noget der ligner klar til at smide bleen
Flot af jeres pige, og tror først msn skal have stabil dagsrutine hvor hun er vant til at være blefri før man snakker natble

Nemlig.
Natbleen ryger heller ikk før hun er helt ble fri om dagen og hun ingen uheld har i den forstand. Forventer ikk den ryger snart det kommer når hun er klar til natbleen skal af også.
Vigtigst er jo hun ikk har ble om dagen mere. Og hun klare det s0 godt. Og i dag er hun i børnehave uden ble så det er spændene hbordan det kommer til at gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.