hjælp til voksenleg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
3 svar
5 synes godt om
26. maj 2013

Mor1012

Vi får grill gæster på lørdag , de nærmeste venner.
vi blir 7
HAR I IKK EN SJOV VOKSENLEG

JEG TÆNKTE PÅ DEN MED, HVOR DER ER EN SEDDEL UNDER HVER TALLERKEN, HVOR DER F.EKS STÅR " DU SKAL TA AF SIDEMANDENS MAD 3 GANG" OSV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Billemyre

Jeg personligt elsker legen Magretheskål
(Den har også andre navne, som jeg ikke kan huske.)

Alle skriver en masse navne på kendte personer (historiske, celebs eller karakterer/figurer fra fiktion, det bestemmer man selv) på små lapper papir og så bliver alle sedlerne lagt i en skål (oprindeligt en Magretheskål, heraf navnet ).

Man deler sig op i hold og en fra modsatte hold tager tid.
Det første hold starter: (Man har 1 minut pr. person) En person går op og trækker et efter et navnene ud af skålen. I første runde skal man få sit hold til at gætte den rigtige person ved at beskrive denne med alt hvad man kan finde på af facts (Ex: Elvis: "Afdød sanger, mega populær, han blev kaldt 'The 'King', havde masser af skrigende fans, var bl.a. kendt for et bestemt dansemove" osv. osv.) - Det eneste man ikke må sige, er navnet.
Når minuttet er gået er det næste holds tur.
Sådan fortsætter man indtil alle sedler er taget.
(Det er okay at lægge den seddel, man har trukket, ned igen, hvis man ikke kender personen eller ikke mener folk kan gætte den. Man må bare ikke være begyndt at sige noget.)

Dernæst lægges alle sedler ned igen og 2. runde starter.
Her gælder de samme regler, blot må man denne gang kun sige ét ord! (Ex. Elvis igen: "King")

I 3. runde må man kun mime. (Ex. Elvis (igen igen): Lave hans knæ-dansemove, eller vise hans bakkenbarter eller høje krave.)

Man kan selv fylde ekstra runder på (lydeffekter, sidde bag en stol og kun bevæge hænderne (ret svær!) osv.)

Vildt sjov leg

Anmeld

26. maj 2013

Billemyre

Uf, det blev langt..
Sig til hvis du ikke forstå

Anmeld

26. maj 2013

Loa

Billemyre skriver:

Jeg personligt elsker legen Magretheskål
(Den har også andre navne, som jeg ikke kan huske.)

Alle skriver en masse navne på kendte personer (historiske, celebs eller karakterer/figurer fra fiktion, det bestemmer man selv) på små lapper papir og så bliver alle sedlerne lagt i en skål (oprindeligt en Magretheskål, heraf navnet ).

Man deler sig op i hold og en fra modsatte hold tager tid.
Det første hold starter: (Man har 1 minut pr. person) En person går op og trækker et efter et navnene ud af skålen. I første runde skal man få sit hold til at gætte den rigtige person ved at beskrive denne med alt hvad man kan finde på af facts (Ex: Elvis: "Afdød sanger, mega populær, han blev kaldt 'The 'King', havde masser af skrigende fans, var bl.a. kendt for et bestemt dansemove" osv. osv.) - Det eneste man ikke må sige, er navnet.
Når minuttet er gået er det næste holds tur.
Sådan fortsætter man indtil alle sedler er taget.
(Det er okay at lægge den seddel, man har trukket, ned igen, hvis man ikke kender personen eller ikke mener folk kan gætte den. Man må bare ikke være begyndt at sige noget.)

Dernæst lægges alle sedler ned igen og 2. runde starter.
Her gælder de samme regler, blot må man denne gang kun sige ét ord! (Ex. Elvis igen: "King")

I 3. runde må man kun mime. (Ex. Elvis (igen igen): Lave hans knæ-dansemove, eller vise hans bakkenbarter eller høje krave.)

Man kan selv fylde ekstra runder på (lydeffekter, sidde bag en stol og kun bevæge hænderne (ret svær!) osv.)

Vildt sjov leg

Den er vildt sjov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.