Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babydream2013 skriver: En masse uha det er spændende. Jeg har altid testet den ude af kroppen 8 dage efter .
En masse uha det er spændende.
Jeg har altid testet den ude af kroppen 8 dage efter .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Har testet negativt i dag 3+5 men det er en anden slags test.. Hmm ved slet ikke hvad jeg skal tro..
Har testet negativt i dag 3+5 men det er en anden slags test.. Hmm ved slet ikke hvad jeg skal tro..
Så ved du da i hvert fald, at hvis du tester positivt inden for de næste dage så er du gravid. Nu er du jo bare sikker på at ovitrellen er ude af kroppen. Hvornår er din Bp?
malle23 skriver: Så ved du da i hvert fald, at hvis du tester positivt inden for de næste dage så er du gravid. Nu er du jo bare sikker på at ovitrellen er ude af kroppen. Hvornår er din Bp?
o1Mutte skriver: På fredag..
På fredag..
gædde/gitte skriver: min blodprøve er næste fredag (7 juni) Jeg har smidt alle mine graviditetstest ud - fordi jeg VED jeg ikke kan styrre mig Når man får taget blodprøve på en fredag, får man så svar lørdag eller mandag??????
min blodprøve er næste fredag (7 juni) Jeg har smidt alle mine graviditetstest ud - fordi jeg VED jeg ikke kan styrre mig Når man får taget blodprøve på en fredag, får man så svar lørdag eller mandag??????
Uhh, den ser da mere tydelig ud, end min da jeg var 3+5
for dig
temlig sikkert først mandag. desværre, ved det er umenskligt længe
Anitta-sofie skriver: temlig sikkert først mandag. desværre, ved det er umenskligt længe
o1Mutte skriver: Her er den test jeg tog igår 10 dage efter ovitrelle og 8 dage efter insemination.
Her er den test jeg tog igår 10 dage efter ovitrelle og 8 dage efter insemination.
Sådan så min første test også ud, 10 dage efter jeg blev insermineret TILLYKKE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128