Gravid ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. maj 2013

Stine hansen

Godaften i skønne Kvinder :-)

Jeg er gravid men ved ikke hvor langt henne jeg er endnu da jeg først kan komme til min læge om lidt over 14 dage ...
Men det er så nu her af min datter har banket sit hovede ind i maven er det noget der kan skade babyen eller ?
Jeg kan ihvertfald ikke skjule af jeg er gravid maven kom lige fra dag til dag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det sker der ik noget ved. Fosteret ligger godt beskyldt og der ska virklig meget til før der sker noget.

Bare se på hende der ik vidste at hun var gravid i USA, og var i en faldskærms ulykke, brækkede stort set hver knogle i kroppen, som overlevede og opdagede at hun var gravid i uge 6-7-8 stykker og fødte et helt normal barn. Vh stine

Anmeld

27. maj 2013

Stine hansen

StineW79 skriver:

Det sker der ik noget ved. Fosteret ligger godt beskyldt og der ska virklig meget til før der sker noget.

Bare se på hende der ik vidste at hun var gravid i USA, og var i en faldskærms ulykke, brækkede stort set hver knogle i kroppen, som overlevede og opdagede at hun var gravid i uge 6-7-8 stykker og fødte et helt normal barn. Vh stine

Mange Tak:-)

Anmeld

27. maj 2013

Kløver

Du skal gå ud fra den første blødningsdag i din sidste mens, hvis din cyklus ligger relativt fast, har ikke så stor betydning om den svinger lidt, men svinger den meget og er meget lang kan det være svært at vurdere du kan bruge flere terminsberegnere på nettet og dermed få peg om hvor langt du ca er, bliver først mere præcist efter nf scanningen og selv ved scanningerne kan det variere lidt alt efter hvor meget baby vokser
Tillykke med den lille ny

Anmeld

27. maj 2013

Stine hansen

Maja84 skriver:

Du skal gå ud fra den første blødningsdag i din sidste mens, hvis din cyklus ligger relativt fast, har ikke så stor betydning om den svinger lidt, men svinger den meget og er meget lang kan det være svært at vurdere du kan bruge flere terminsberegnere på nettet og dermed få peg om hvor langt du ca er, bliver først mere præcist efter nf scanningen og selv ved scanningerne kan det variere lidt alt efter hvor meget baby vokser
Tillykke med den lille ny

Okaiiii ... Tak, for svaret ...

Så må jeg så være 4 uger og 6 dage henne :-)
Det er bare meget meget tydligt og se på mig kan slet ikke skjule det overhovedet ...
Bare mærkeligt man kan se det så tydligt for da jeg ventede min datter var jeg næsten 2 måneder henne før det kunne ses på en test ...

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

Stine hansen skriver:

Det er bare meget meget tydligt og se på mig kan slet ikke skjule det overhovedet ...
Bare mærkeligt man kan se det så tydligt for da jeg ventede min datter var jeg næsten 2 måneder henne før det kunne ses på en test ...

maven kommer somregel også hurtigere anden gang end første gang

jeg fik ikke mave på før jeg var 4-5 måneder henne ved nr. 1

men ved nr 2 havde jeg også mave på da jeg var 1½ månede henne....

denne gang venter jeg tvillinger og er i uge 11+2 og jeg både ligner og føler mig som en omvandrende flodhest (overdrivelse fremmer forståelsen ikk )

ej men man kan godt se jeg er gravid, og har lidt svært ved at skjule det, men man gør hvad man kan når man har bestemt sig for at familien ike skal vide noget før uge 15

Anmeld

27. maj 2013

Kløver

Stine hansen skriver:

Det kan jo variere, men ellers så snak med lægen pm der skal en termins scanning til

Anmeld

28. maj 2013

Stine hansen

Maja84 skriver:

Det kan jo variere, men ellers så snak med lægen pm der skal en termins scanning til

Får ingen termins scanning hvis min læge mener det ikke behøves kun hvis der er noget galt eller skal jeg vente lige helt til´uge 12 ...

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

Stine hansen skriver:

Får ingen termins scanning hvis min læge mener det ikke behøves kun hvis der er noget galt eller skal jeg vente lige helt til´uge 12 ...

Nu var det også hvis du ikke vidste om du var 4/8/12 uger henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.