Sove inde derhjemme, sove ude i vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
9 svar
2 synes godt om
26. maj 2013

KatrineS

Sagen er den at min datter på 11 måneder ofte ikke vil sove i sin barnevogn herhjemme, men hvis jeg putter hende indenfor er der ingen problemer. Det har stået på i næsten en måned og de havde i starten også svært ved at putte hende i vuggestuen i barnevogn, men det er heldigvis lykkes nu, så det er jo dejligt

Hun behøver ikke for min skyld sove i barnevogn herhjemme, men tænker om det vil forvirre hende at hun sover inde derhjemme, men ude i vuggestue... altså om det mon vil skabe problemer for vuggestuen i forhold til at putte hende i barnevognen? Jeg vil jo nødig "ødelægge" at hun kan sove i vuggestuen...

Hvad tænker i? Sover jeres børn forskellige steder alt efter om de er hjemme eller i institution?

Katrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

lycly

Min datter sove ude i dagplejen og inde herhjemme og det fungerer helt fint Børnene er ret gode til at skelne imellem ude og hjemme. Fx vil min datter ikke sove herhjemme medmindre jeg synger for hende og bliver til hun er faldet i søvn - i dagplejen bliver hun bare lagt og falder selv i søvn. Møg flabet, men hun ved at mig kan hun overtale, den går ikke hos dp moren

Anmeld

26. maj 2013

Wik

Min sover ude hjemme og inde der. Hun sover dog bedre hjemme end i vuggestuen, men det er nok den friske luft. Plus, der er meget uro når de sover 10 børn sammen på en stue.

Må tilslutte mig det samme, at de fleste børn hurtigt lærer at der er forskel på vugger og hjemme, så tror ikke du skal bekymre dig om det

Anmeld

26. maj 2013

Clisolka

KatrineS skriver:

Sagen er den at min datter på 11 måneder ofte ikke vil sove i sin barnevogn herhjemme, men hvis jeg putter hende indenfor er der ingen problemer. Det har stået på i næsten en måned og de havde i starten også svært ved at putte hende i vuggestuen i barnevogn, men det er heldigvis lykkes nu, så det er jo dejligt

Hun behøver ikke for min skyld sove i barnevogn herhjemme, men tænker om det vil forvirre hende at hun sover inde derhjemme, men ude i vuggestue... altså om det mon vil skabe problemer for vuggestuen i forhold til at putte hende i barnevognen? Jeg vil jo nødig "ødelægge" at hun kan sove i vuggestuen...

Hvad tænker i? Sover jeres børn forskellige steder alt efter om de er hjemme eller i institution?

Katrine

Min datter startede med at sove ude herhjemme, men vi fik renoveret lejligheden, dermed altanen sidste år, så fra der blev hun puttet inde - og stadig ude i vuggestuen. Det skabte ingen problemer  Pt. sover hun stadig ude i vuggestuen, dog i en krybe, da hun snart er for lang til barnevognen 

Anmeld

26. maj 2013

Chris86

Her sov pigen tilsidst også ude i vuggestuen og indenfor derhjemme... Uden problemer

Anmeld

26. maj 2013

StudPsyk

KatrineS skriver:

Katrine

rose sover ude i vuggestuen i krybbe, og hjemme sover hun inde i sin seng. intet problem! middagslur er faktisk den eneste søvn der fungerer for os :p

Anmeld

26. maj 2013

KatrineS

Tænkte også som udgangspunkt hun nok skulle finde ud af at skelne Men ville ikke risikere at skabe et problem i vuggestuen, så ville lige høre andres erfaringer... mange tak for jeres svar

Lyder rimeligt enstemmigt at det ikke behøver at være et problem. Dejligt

Anmeld

26. maj 2013

Team Putte

KatrineS skriver:

Katrine

ida sover tit indenfor hjemme fordi vi har samme problem.. Men der er intet i vuggestuen så tror ik der kommer til at blive problemer lige en sidebemærkning.. Er din datter fra juni 2012?

Anmeld

26. maj 2013

KatrineS

Team Putte skriver:

ida sover tit indenfor hjemme fordi vi har samme problem.. Men der er intet i vuggestuen så tror ik der kommer til at blive problemer lige en sidebemærkning.. Er din datter fra juni 2012?

Lyder godt, så vil jeg lade bekymringen ligge og se hvad der sker...

Ja hun er fra juni, d. 25 faktisk (ligesom din datter kunne jeg se på din profil)  

Anmeld

26. maj 2013

Team Putte

KatrineS skriver:

Lyder godt, så vil jeg lade bekymringen ligge og se hvad der sker...

Ja hun er fra juni, d. 25 faktisk (ligesom din datter kunne jeg se på din profil)  

vi har en online mødregruppe på facebook kun for oz med unger fra juni 2012 hvis det kunne have interesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.