Hvor er jeg dum!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
6 svar
5 synes godt om
26. maj 2013

Anonym trådstarter

Ah hvor er jeg bare dum. 

Jeg har fået sat mig selv i noget af en katyepine

jeh flyttede fra faderen til mit barn i februar fordi han virker lige glaD med at vi fra maj ik kunne bo hvor vi gjorde. Det bekymrede ham ikke det mindste til trods for at vi har barn og gaden er dum at bo på med 2 voksne, lille på 15 mdr og hans 2 store hver anden weekend. 

Han er et økonomisk rodehoved og jeg inder altid med at skulle rede trådene. 

Han har en mystisk evne til at "overtage" alt hva der er mit, på en måde hvor jeg ik opdager det før det er for sent 

Min bil, internet, tv oG nu os lejlighed. 

såvidt aftalte at bo lidt hver for sig og prøve at være kærester alligevel. 

Nu til der hvor tråden knækker. 

Han blev hjemløs i starten af maj.. Han spørger om han li kan være et par dage hos mig og selvfølgelig kan han det.. ProblemeT er bare.. Han er her endnu og jeg holder det ikke ud. 

Han nægter at skride!! Jeg bor på 40 kvm og jeg bliver bims!! Jeg følere, efter hånden INTET. 

Jeh føler ik mere for ham!! 

Han skal bare UD!! På en eller anden måde får han bare vendt den til at det er min medborger pligt at ha ham og jeg er en kælling for ik ville ha ham på nas!! Ingen kan klaske mig til væggen som han kan

Gid jeg ik havde rygrad som en kogt spaghetti og Gid mit hjerte var lavet af sten. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Maria-s

26. maj 2013

-Sigrid-

Vis ham det her? Slå op med ham? 

Anmeld

26. maj 2013

B&J

ved du hvad han kan altid finde et sted at bo evt familie...

der er altid en udvej...

syntes du skal tage den stiv arm frem og smide ham ud, evt en dag hvor han går lås døren! så han ikke kommer ind igen og aldrig mere.... for det går jo ud over dig at du har det som du har ... og han må til at blive voksen!

Anmeld

26. maj 2013

Millea

Åh nej.. Det lyder ikke særlig sjovt! Jeg har selv rygrad som en regnorm til tider.. Men tænk på at det måske er det puf videre han har brug for.. Altså at flytte ud.. 

Anmeld

26. maj 2013

mariamiss6

sig til ham du ikke har lyst til at have et forhold til ham længere. Og sig at du vil have han flytter nu. Han må jo  have venner eller familie som kan tage ham ind, det er sgu ikke dit problem. 

Og hvis han ikke flytter, så bed politiet om at fjerne ham, og sikre dig de får hans nøgle også. 

Forhåbentlig står der kun dit navn på kontrakten.

Anmeld

26. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sig til at han har 7-14 dage fra i dag, til at finde et andet sted at bo. Er han ik ude inden for 14 dage, så stiller du hans ting ned på gaden og skifter låsen!! Færdig slut også lukker du ham bare ik ind i dit hjem igen. 

Der er bare nogen der ska ha det på den hårde måde for at fatte det! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.