Til jer der har en webshop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Silas&Mille

Asta&Alfred skriver:

Hejsa

Det lyder spændende hvis du går med tanker om at starte op med en web-shop. Jeg bruger ligeledes Dandomain, som er et god sted at starte, når man starter op:-)

Held og lykke med projektet 

Tak. Det er noget jeg har haft en drøm om længe, men nu har jeg endelig fundet ud af hvad der skal handles med

Har kigget lidt på Dandomain, synes bare det lyder ret dyrt. Men det er måske prisen for at have sådan en butik...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Lene Unik

Silas&Mille skriver:

Det lyder som et godt sted.

Det eneste problem jeg har er at det er ret dyrt, men man har vel altid en form for underskud i starten

Dandomain er ikke speciel dyr - det koster med webshop, og det er vigtigt at det er et sted med support. Vi oplevede f.eks. også det andet sted at webshoppen af og til ikke kunne vises - sådan noget skal være i orden.

Omkostninger til webshop (og NETS) er nødvendige, og det samme er markedsføring, og de to poster kan være store i starten, men noget der ikke må spares på.

Anmeld

26. maj 2013

Asta&Alfred

Tak. Det er noget jeg har haft en drøm om længe, men nu har jeg endelig fundet ud af hvad der skal handles med

Har kigget lidt på Dandomain, synes bare det lyder ret dyrt. Men det er måske prisen for at have sådan en butik...

Ja det løber hurtigt op, hvis man skal åben en web-shop. Dandomain er dog en af de billigste måder at komme i gang på hvis man er en lille fisk, som gerne vil prøve at starte noget op på egen hånd. Ved at bruge deres tilbud kan du komme i gang for små penge, alternativt kan det nemt koste 50.000-100.000 kr. at få startet en web-shop op, hvis du designer og bygger den op fra bunden

Anmeld

26. maj 2013

Silas&Mille

Asta&Alfred skriver:

Ja det løber hurtigt op, hvis man skal åben en web-shop. Dandomain er dog en af de billigste måder at komme i gang på hvis man er en lille fisk, som gerne vil prøve at starte noget op på egen hånd. Ved at bruge deres tilbud kan du komme i gang for små penge, alternativt kan det nemt koste 50.000-100.000 kr. at få startet en web-shop op, hvis du designer og bygger den op fra bunden

Kan være jeg skal vælge Dandomain så.

Det virker også til at de har alt hvad man skal bruge som skabeloner, betalingssystemer og det hele. Det gør det jo en hel del nemmere

Tak for svar

Anmeld

26. maj 2013

Silas&Mille

Lene Unik skriver:

Dandomain er ikke speciel dyr - det koster med webshop, og det er vigtigt at det er et sted med support. Vi oplevede f.eks. også det andet sted at webshoppen af og til ikke kunne vises - sådan noget skal være i orden.

Omkostninger til webshop (og NETS) er nødvendige, og det samme er markedsføring, og de to poster kan være store i starten, men noget der ikke må spares på.

Nej det holder ikke hvis shoppen er nede i tide og utide.

Tror også det bliver ved dandomain, for kan godt se de umiddelbart har den bedste total løsning

Tak for hjælpen

Anmeld

26. maj 2013

Lene Unik

Silas&Mille skriver:

Nej det holder ikke hvis shoppen er nede i tide og utide.

Tror også det bliver ved dandomain, for kan godt se de umiddelbart har den bedste total løsning

Tak for hjælpen

Det var så lidt. Har du andte spørgsmål så sig til, jeg hjælper gerne.

Anmeld

26. maj 2013

Asta&Alfred

Silas&Mille skriver:

Kan være jeg skal vælge Dandomain så.

Det virker også til at de har alt hvad man skal bruge som skabeloner, betalingssystemer og det hele. Det gør det jo en hel del nemmere

Tak for svar

Det var skam så lidt - Jeg havde selv mange spørgsmål da jeg startede op, så det er altid rart at give lidt videre

Anmeld

26. maj 2013

Silas&Mille

Lene Unik skriver:

Det var så lidt. Har du andte spørgsmål så sig til, jeg hjælper gerne.

Det er slet ikke utænkeligt at jeg vender tilbage med flere spørgsmål

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.